قدس آنلاین: امام جمعه موقت اصفهان گفت: حکومت آل سعود به دنبال اسلام زدایی و فراموش کردن فریاد ملتهای مسلمان است.

آل سعود در پی اسلام زدایی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مسجد امام (ره) برگزار شد، افزود: آنها گنبد و بارگاه را شرک می دانند و نمی فهمند که زیارت و تکریم امامان و ائمه بعنوان بندگان مقرب خدا وسیله ای برای عنایت خداوند به سایر بندگانش است.

وی تصریح کرد: به هرحال وهابیت تکفیری روزی با ساختمان های شیعیان دشمن بودند و امروز با عنوان گروههای داعشی و تروریست شیعه را قلع و قمع می کنند.

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص برجام ایران نیز گفت: برخلاف گفته های طرف های مقابل در مذاکرات که عنوان می کنند ایران آنقدر تحت فشار قرار گرفت که مجبور شد پای میز مذاکره بنشیند، آنها از قدرت ایران ترسیدند.
وی خاطرنشان کرد: مذاکرات صورت گرفته نشان داد که حقیقت آن است که آنها از ایران قدرتمند در منطقه ترسیدند.
حجت الاسلام و المسلمین میردامادی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در این باره که چه مذاکرات تصویب شود و چه نشود بحث ما تنها انرژی هسته ای است و نمی خواهیم هیچ گونه رابطه ای با آمریکا داشته باشیم گفت: بعضی ها فکر می کنند که سفارت آمریکا در تهران باز می شود این درحالیست که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: ما اهل منطق، گفت و گو و حساب و کتاب هستیم و اهل ساختن بمب اتم نیستیم.
وی تصریح کرد: هر ایرانی در مقابل دشمنان اسلام یک بمب اتمی است و عزت اسلام پابرجاست.
میردامادی با اشاره به سرافرازی ایران در مسیر مذاکرات گفت: در این گفت و گو ها ذلت از خود نشان ندادیم و نخواهیم داد.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در مراسم عید فطر فرمودند که سلاح های ما برای کشور گشایی نیست و به هیچ کشوری نمی خواهیم حمله کنیم ولی دشمنان هم بدانند که اگر روزی هوس حمله به ایران را داشته باشند پیروز واقعی ایران است.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین بااشاره به شکل گیری و ماموریت حکومت آل سعود گفت: آنها به دنبال اسلام زدایی و فراموش کردن فریاد ملتهای مسلمان هستند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.