نشست مشترک سازمان گردشگری استان با معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان پیرامون تامین امنیت گردشگران خارجی برگزار شد.

ارتقاء امنیت گردشگران خارجی در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ابتدای این جلسه سرگرد رسول‌زاده معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان وجود 1800 کیلومتر مرز آبی و خاکی در استان سیستان و بلوچستان را فرصت بسیار مناسبی برای توسعه استان با مشارکت کلیه دستگاه‌های اجرایی دانستند.

وی خواستار تشکیل کمیسیون امنیت گردشگران خارجی جهت طرح موضوعات و تصمیم‌گیری به موقع در این زمینه شد.

معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی استان بر آمادگی کامل مرزبانی برای فراهم‌کردن بستر مناسب جهت ارتقاء امنیت گردشگران تاکید کرد.

در ادامه این نشست مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از عملکرد مناسب مرزبانی استان اعلام داشتند گردشگران خارجی نیازمند تامین امنیت به شکل نامحسوس بوده و باید همه با هم در کلیه بخش‌ها به گونه‌ای تلاش کنیم تا نگاه‌ها نسبت به استان تغییر پیدا کند.

میرحسینی افزود: در پرتو احساس امنیت می‌توانیم چهره واقعی استانمان را به همگان معرفی کنیم و در این صورت شاهد افزایش ورود گردشگران خواهیم بود.

وی گفت: ورود گردشگری خارجی تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم استان دارد.

معاون گردشگری استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: ایجاد واحد پلیس گردشگری در مرزبانی و فرماندهی انتظامی استان اهمیت بسزایی در مواجه علمی و آگاهانه با گردشگران و ایجاد رضایت برای آنان خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.