قدس آنلاین-ایلام: با حضور معاون فنی و مدیر امور شعب بیمه معلم، مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون اداری - مالی دادگستری استان، مدیرکل امنیتی- انتظامی استانداری ایلام و جمعی از نمایندگان شعب بیمه معلم، مدیر جدید بیمه معلم – شعبه استان ایلام معرفی شد.

"بهروز کلانتری" بعنوان مدیر بیمه معلم- شعبه استان ایلام منصوب شد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، در این مراسم که عصر امروز و  در سالن جلسات اداره کل موزش فنی و حرفه ای استان ایلام برگزار شد، با تقدیر از زحمات و خدمات آقای" کامران بختیاری " مدیر قبلی این مجموعه بیمه ای در استان، آقای" بهروز کلانتری " بعنوان مدیر  جدید بیمه معلم-شعبه استان ایلام منصوب گردید.

معاون فنی بیمه معلم کشور در این آیین با بیان اینکه استان ایلام یکی از استان های کم برخوردار کشور است و به شدت به توجه و توسعه نیاز دارد، گفت: مجموعه بیمه معلم در تلاش است تا به سهم خود، به این استان توجهات ویژه ای معطوف دارد.

کامبیز حاجی میرآقا با اشاره به اینکه مردم نباید به بیمه بعنوان یک کالای لوکس نگاه کنند و تنها در صورت داشتن تمکن مالی به آن روی آورند، اظهار داشت: بیمه یکی از نیازهای اساسی و ضروری مردم است و بایستی فرهنگ بیمه در کشور نهادینه شود و به درستی توسعه یابد.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه در کشور به نسبت نرم جهانی چندان رضایتبخش نیست، افزود: امیدواریم که مردم به این باور قلبی برسند که خرید بیمه هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری و پشتوانه محکمی در برابر حوادث گوناگون است.

معاون فنی بیمه معلم کشور با بیان اینکه خدمات بیمه معلم فراگیر است و مدیریت امور شعب استانی به نیروهای توانمند سپرده شده است، تصریح کرد: مدیر جدید شعب استان ایلام( بهروز کلانتری ) فردی کارکشته، باتجربه، خوشنام، مدیر و مدبر، توانمند و دارای روابط حسنه اجتماعی بالایی است و امیدواریم در این استان منشاء خیر و اثر باشند.

مدیرکل امنیتی - انتظامی استانداری ایلام نیز در این مراسم با اشاره به اقتدار نظام اسلامی در موفقیت توافق هسته ای اخیر، گفت: خوشبختانه پس از این توافق، یکی از صنایعی که از زیر چرخه ظالمانه تحریم ها خارج شد، صنعت مهم و تأثیر گذار بیمه است.

علی نجات سلیمانی با بیان اینکه در استان ایلام اوج همدلی، همزبانی، وحدت، همگرایی و اتحاد برای خدمت به مردم فراهم است، اظهار داشت: مهمترین مقوله ای که صنعت بیمه باید بر آن تکیه نماید، جلب اعتماد مردم و پاسخویی سریع به خواسته و تقاضای آنان است.

گفتنی است بهروز کلانتری مدیر جدید بیمه معلم شعبه استان ایلام، بازنشسته آموزش و پرورش و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی امور اداری است و ریاست شعبه اول شورای حل اختلاف شهر ایلام و تدریس در مراکز آمزشی این استان را در کارنامه خود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.