قدس آنلاین-ایلام: عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت: توافق هسته ای بخش اعظمی از مشکلات و محدودیت های نظام بانکی را مرتفع خواهد ساخت.

توافق هسته ای بخش اعظمی از مشکلات نظام بانکی را مرتفع خواهد ساخت

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مهندس روح اله خدارحمی در آیین معارفه مدیر امور شعب بانک های کشاورزی استان ایلام با بیان اینکه ارزش و اهمیت تلاش ها و خدمات فرزندان این مرز و بوم در کارزار سخت و طاقت فرسای مذاکرات هسته ای اگر بیشتر از جهاد و شهادت در عرصه دفاع مقدس نباشد کمتر نیست، اظهارداشت: این توافق با تدبیر، ابتکار و سختکوشی گروه مذاکره کننده بدست آمد و جای بسی تقدیر و سپاس دارد.

وی با اشاره به اینکه در توافق هسته ای نکات بسیار ریز بانکی نیز لحاظ شده است، افزود: این توافق به گونه ای تنظیم شده که بسیاری از مصائب و مشکلات سیستم بانکی کشور را رفع خواهد کرد.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی به حاکمیت نظام شایسته سالاری در بانک کشاورزی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: بر مبنای فراخوان رقابتی و بر اساس یک خرد جمعی از بین بهترین ها، مدیران شعب استانی انتخاب می شوند.

روح اله خدارحمی انتخاب «هوشنگ حیدرنژادیان» به عنوان مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام را بر اساس روند شایسته گزینی و تجربه کاری عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم این انتخاب و تغییر در بانک کشاورزی ایلام، منجر به توسعه، رشد و بالندگی این استان شود.

وی با بیان اینکه با همراهی، همدلی، همکاری و همزبانی می توان شاخص های بانکی را بهبود بخشید، تأکید کرد: سیاست هایی اتخاذ شده که بخش های مختلف کشاورزی با حمایت و همراهی بانک کشاورزی تسهیل و بهبود یابند.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی رعایت تعادل بین منابع و مصارف در بانک را یک اصل اساسی و زیربنایی و بنیادین دانست و افزود: مشتری مداری، برخورد متواضعانه، بهبود روابط با مشتریان، تکریم ارباب رجوع، حسن خلق و مهربانی بایستی سرلوحه کار کارکنان بانک کشاورزی قرار گیرد.

مدیر جدید امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام نیز در این آئین با بیان اینکه تمام هم و غم ما در بانک کشاورزی، توسعه بخش های مختلف کشاورزی و ارائه خدمت خالصانه و خاضعانه به مردم استان و ارتقاء خدمات و عملکرد بانک کشاورزی است، گفت: داشتن سعه صدر، حسن خلق و ستار العیوب بودن سه شاخصه مهم مدیریتی است و امیدوارم همه ما به این سه مقوله مهم با جدیت توجه و عمل نماییم.

مهندس هوشنگ حیدرنژادیان با اشاره به اینکه توسعه صنعت و تولید استان وظیفه همه مدیران و آحاد جامعه است، اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم که با هماهنگی لازم با بخش های مختلف درون و برون سازمانی، صنعت و تولید را در استان توسعه دهیم و به رونق برسانیم.

گفتنی است در این آیین که با حضور روح اله خدارحمی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی کشور، جمعی از مدیران کل، رؤسای سازمان ها و مدیران نهادهای دولتی و خصوصی، کارکنان بانک کشاورزی، اصحاب مطبوعات و رسانه ها در محل سالن جلسات بانک کشاورزی استان ایلام برگزار شد، از زحمات" علی کیومرثی " مدیر سابق امور این شعب تقدیر و " هوشنگ حیدرنژادیان " که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی، مدرس دانشگاههای پیام نور، آزاد و مرکز آموزش بانک کشاورزی استان است، به عنوان مدیر جدید امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام معرفی شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.