۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 298132

قدس آنلاین: هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهیزات بازی، سرگرمی، تفریحی، کمک آموزشی و اسباب بازی های پارکی و پنجمین نمایشگاه تخصصی بهداشت، سلامت، ورزش، تجهیزات و خدمات وابسته برای اولین بار به طور همزمان از تاریخ ششم تا دهم مرداد ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا می شود.

برگزاری همزمان ۲ نمایشگاه  در اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، نمایشگاه امسال بهداشت و سلامت در فضایی به مساحت سه هزار مترمربع میزبان 85 مشارکت کننده از استان های اصفهان و تهران خواهد بود.

از جمله مشارکت کنندگان این دوره، شرکت های فعال در زمینه تولید مواد غذایی و ارگانیک، مراکز درمانی و بیمارستانی، استخرها و سالن های ورزشی هستند. همچنین شرکت هایی در زمینه تولید مواد بهداشتی، آرایشی، شوینده، پاک کننده، سلولزی، تجهیزات ورزشی و پزشکی نیز در این نمایشگاه حضور یافته اند. 

از جمله برنامه های جنبی پنجمین نمایشگاه بهداشت و سلامت، برگزاری سمینارهای آموزشی در زمینه ترمیم پوست و مو و زیبایی، دو همایش و سمینار تخصصی دیابت، چاقی و تغذیه سالم با حضور پزشکان و رونمایی از بزرگترین جعبه بیسکوییت بدون قند ایران است. این نمایشگاه در ساعات بازدید 16 الی 22 برپا خواهد بود.

همچنین در کنار این نمایشگاه، هفدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم و تجهیزات بازی، سرگرمی، تفریحی، کمک آموزشی و اسباب بازی های پارکی، میزبان 85 شرکت در زمینه تولید و ارایه انواع اسباب و وسایل بازی، بازی های فکری، سرگرمی های علمی، کمک آموزشی و تفریحی، بازی های رایانه ای، انتشارات و کتب کمک آموزشی و اسباب بازی های پارکی خواهد بود.

این شرکت ها در 70 غرفه از استان های اصفهان، تهران، قم، البرز، آذربایجان شرقی و فارس و در فضایی به مساحت سه هزار و 550 مترمربع طی ساعات بازدید 16 الی 22 میزبان عموم علاقه مندان هستند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.