قدس آنلاین: عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان اگر می خواهند درحق مردم مردانگی کنند باید همزمان با گران کردن کالاهای اساسی ،حقوق و دستمزدها را هم افزایش دهد.

وقتی دولت کالایی را گران می کند باید دستمزدها را هم افزایش دهد/سود گرانی نان به جای کارگر نانوایی نصیب شرکت های دولتی شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محسن صرامی فروشانی در گفت و گو با خبرنگار ما از دستور دولت برای گران شدن کالاهای اساسی مصرفی مردم به خصوص شیر و محصولات لبنی به شدت انتقاد کرد و افزود: مسئولان دولت باید به صورت شفاف با مردم حرف بزنند.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم تاکنون با شعار تدبیر و امید فعالیت کرده و از شاخصه های تدبیر هماهنگی بین گروهی و سازمانی است، یعنی مقام ارشد که آقای نوبخت باشند و مقام زیر دست ایشان که وزیر صنعت است ارتباط نزدیکی دارند و برای ما قابل باورنیست که این دو بدون هماهنگی با هم موضوع و بحثی را مطرح کنند.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسات مشترکی که با انجمن دامداران داشتیم تاکید بر این بود که هزینه تمام شده شیر قابل قیمت گذاری  است و باید این قیمت را به صورت درست اعلام کرده و براساس آن شیر را از دامداران خریداری کرده و پول آن را مستقیما به دامداران بدهند نه به واسطه ها و کارخانه‌ها که ممکن است به دولت هم وابسته باشند.

صرامی فروشانی تاکید کرد: معتقدیم یکسان سازی قیمت شیر باید صورت بگیرد و لبنیات یکبار برای همیشه گران شود.
وی در خصوص گرانی نان نیز، گفت: در مورد قیمت نان هم همینطور بوده ونان به شرط اینکه سودش نصیب کارگران شود، باید گران می شد اما دیدیم که عملا سود گرانی نان به جای کارگر نانوایی نصیب شرکت های دولتی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من هم میخوام نماینده شم IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    1 0
    تبلیغات مجلس مگه شروع شده اینا ...اینطوری تیریپ تبلیغاتی برداشتن
  • احسان زاهدی هستم 37 ساله IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    0 0
    هر دولتی که روی کار میاد شعارمیده که من با گرانی مقابله می کنم و ال می کنم و بل اما همه شان یه جور عمل می کنند و اصلا به فکر قشر ضعیف جامعه نیستن! خدا کمکمون کنه تا یه موقع ناشکری خالقمون رو نکنیم