قدس آنلاین - تبریز: بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که نفرات جذب شده برای این تیم در عین جوانی، با تجربه هستند.

هاشمی: تونی همه را در شرایط بازی قرار می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، میرهانی هاشمی یکی از بازیکنانی که سال گذشته نیز در تراکتورسازی حضور داشت طی گفت‌و‌گویی با خبرنگار ما در تبریز در رابطه با اردوی این تیم در تهران اظهار داشت: اردوی تهران  شرایط خوبی داشت که هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین داشتیم و سه بازی تدارکاتی خوب نیز برگزار کردیم که فکر می‌کنم تیم توانست به هماهنگی خوبی برسد و کادر فنی هم به آنچه که از بازی‌های تدارکاتی برای هماهنگی‌های تاکتیکی و تیمی می‌خواستند تا حدودی دست یافتند.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با بازیکنان داخلی جذب شده تراکتورسازی گفت: بازیکنان جذب شده خوب، با کیفیت و در عین جوانی با تجربه هستند که امیدوارم در ادامه مسابقات برای تراکتورسازی مفید باشند و به تیم کمک کنند.

هاشمی با اشاره به تجربه تراکتورسازی در جذب بازیکن خارجی مورد نظر تونی در فصل گذشته گفت: در این یکی دو هفته که با حضور بازیکنان خارجی تمرین می‌کنیم با توجه به شرایط هنوز شناخت کاملی از آنها نداریم ولی آنچه مسلم است بازیکنانی که کادر فنی جذب کرده خوب هستند؛ همانطور که در فصل گذشته با نظر کادر فنی بازیکن خارجی جذب شد و توانست کمک‌مان کند امسال هم فکر می‌کنم بازیکنان خارجی با کیفیت هستند و امیدوارم در آسیا و لیگ برتر به تیم فوتبال تراکتورسازی کمک کنند.

وی رابطه بازیکنان با تونی را خوب توصیف کرده و افزود: فکر می‌کنم همه رضایت داشته باشند، مشکل خاصی نیست و رابطه تونی با بازیکنان مانند رابطه پدر با فرزند است، او کلا کار تاکتیکی، فنی، روحی و روانی را خوب برنامه‌ریزی می‌کند تا همه بچه‌ها را برای بازی آماده کند و در شرایط مسابقه قرار دهد.

مدافع تراکتورسازی رابطه بین بازیکنان را هم خوب می‌داند و می‌گوید: در تراکتورسازی همه با هم دوست هستند و داخل زمین هم خواهید دید تلاش تمام بازیکنان برای موفقیت تراکتورسازی خواهد بود و همه تلاش خواهیم کرد تا تیم نتیجه بگیرد چون این مسئله مهم‌تر از هر چیز دیگری است؛ همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا تراکتورسازی بهترین نتایج را بگیرد.

هاشمی با اشاره به حضور هواداران در تمرینات تراکتورسازی گفت: هواداران باعث دلگرمی بازیکنان ، کادر فنی ، کل تیم و هویت تراکتور هستند، همگان تراکتور را با هوادارانش می‌شناسند ان‌شاالله در تمرینات و بخصوص بازی ها مانند گذشته حضور داشته باشند و حمایت کنند تا نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در پایان در رابطه با بازی تراکتورسازی با نفت تهران نیز گفت: این بازی، بازی نسبتا سختی است به خصوص که بازی اول مان در لیگ هم خواهد بود ،نفت تیم خوبی است، سال گذشته هم نتایج خوبی هم کسب کرد و امسال هم ضمن تغییرات کم در لیست بازیکنانش توانسته نفرات خوبی جذب کند؛ امیدوارم و تلاش می کنیم گام اول را محکم برداریم و سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.