نماینده مردم کاشمر در مجلس ‌گفت: سومین همایش اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر نیرو در کاشمر برگزار می‌شود.

همایش اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر نیرو در کاشمر برگزار می‌شود‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در جلسه شورای اداری بردسکن که با حضور استاندار خراسان‌رضوی و تنی چند از مدیران استانی برگزار شد، اظهار داشت: پیمانکار اداره راه و شهرسازی که از ابتدای سال پروژه‌های راهسازی را انجام داده مبلغ 6 میلیارد ریال طلبکار است که ضروری است هرچه سریع‌تر برای ادامه طرح‌های راهسازی این مبلغ پرداخت شود.

وی دوبانده کردن محور بردسکن تا انابد و دوراهی درونه را مورد تاکید قرار داد و از استاندار خراسان رضوی خواست برای این مهم  دستور لازم را صادر کند.

نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی افزود: حوزه علمیه بردسکن با سابقه درخشان خود هنوز فاقد ساختمانی در خور شان طلبه‌ها و روحانیت است که ضروری است برای تکمیل این پروژه عنایت شود.

اسماعیل‌نیا اظهار داشت: جاده روستای شفیع آباد به سیف آباد که دو بخش مرکزی بردسکن و شهرآباد را به یکدیگر متصل می‌کند، از خواسته‌های مردم این منطقه است که امید است در این سفر دستور لازم صادر شود.

وی به برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: تاکنون در حوزه منویات مقام معظم رهبری معظم انقلاب اسلامی، دو همایش اقتصاد مقاومتی در شهرستان برگزار شده که سومین همایش اقتصاد مقاومتی در حوزه راه و نیرو به زودی با حضور وزیر نیرو در منطقه برگزار می‌شود.

اسماعیل نیا از  تنظیم 300 سند با کشاورزان شهرستان‌های کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در راستای بحث اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت:  در اجرای این سند جهاد کشاورزی ملزم به همکاری و تامین مایحتاج کشاورزان و دامداران است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.