قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالی گفت:ساماندهی و تخریب اماکن متروکه حاشیه شهرهای استان در کاهش جرائم مواد مخدر و مبارزه با آن بسیار تاثیرگذار و ضروری است.

ساماندهی یا تخریب اماکن متروکه در مبارزه با مواد مخدر ضروری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت:نامه ای به تمام فرمانداران و دادستانی شهرستانها جهت ساماندهی و تخریب این اماکن متروکه باید ارسال شود تا به زودی تکلیف این اماکن مشخص شود چرا که این اماکن مرکز شکل گیری فساد ، ایجاد ناامنی و افزایش جرائم مواد مخدر و تجمع معتادان شده است.

وی تاکید کرد: این دستور ساماندهی و تخریب اماکن متروکه در راستای جلوگیری از ارتکاب جرم در این مناطق و با حضور نیروی انتظامی و نماینده دادستانی صورت میگیرد.
پرویزی خاطرنشان کرد:این کار موجب کاهش سرقت و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان و افزایش امنیت اجتماعی می شود.
وی تصریح کرد: در طی 36 سال گذشته از طریق مبارزه نظامی، انتظامی، قضایی، زندانها و ... در جهت مبارزه با مواد مخدر توفیقات خاصی حاصل نشده و تجربه نشان داده که این موضوع باید از طریق خانواده ها، مراکز فرهنگی و آموزشی باید پیگیری و حساسیت ایجاد شود.
وی در ادامه توضیح داد: این ایجاد حساسیت در بین مردم و خانواده ها همچنین می تواند کار نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی را نیز آسانتر کند.
پرویزی همچنین از مسوولان متولی در این شورا خواست تا نظارت ها بر مراکز ترک اعتیاد بیشتر شود و همچنین کمیته ای برای بهبود یافتگان از اعتیاد شکل گیرد که بر اساس آن صندوق کارآفرینی و امید مکلف است به آنها وام اشتغال زایی دهد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.