رییس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حضور پزشکان مسلمان جهان در مشهد می‌تواند قدم موثری در ایجاد و احداث شهرک‌های سلامت و رونق گردشگری درمانی در این شهر باشد.

 کنگره پزشکان مسلمان جهان در مشهد، قدمی موثر برای توسعه گردشگری سلامت است

رییس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان در مشهد، قدم موثری برای توسعه گردشگری سلامت در این شهر است.
مهدی ذاکرالحسینی در حاشیه هشتمین کنگره بین‌المللی پزشکان مسلمان جهان که در تالار شهر برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این کنگره در تالار شهر، بهترین نوع افتتاحیه و آغاز بهره‌برداری برای این تالار و همچنین باعث خیر و برکت خواهد بود.
وی افزود: در شهر آقا امام رضا(ع) بعد از بحث گردشگران زیارتی و زائران، بحث مهم جذب گردشگران حوزه بهداشت و درمان در دستور کار است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: کار بر روی گردشگری سلامت در مشهد دارای ظرفیت بسیار زیادی است که برگزاری این چنین همایش‌هایی می‌تواند به توسعه این مهم بیانجامد.
ذاکرالحسینی خاطرنشان ساخت: حضور پزشکان مسلمان جهان در مشهد می‌تواند قدم موثری در ایجاد و احداث شهرک‌های سلامت و رونق گردشگری درمانی در این شهر باشد.
وی گفت: امیدواریم وزارت بهداشت هم بتواند استفاده لازم را از برگزاری این کنگره برای جذب گردشگران حوزه سلامت و درمان به مشهد، به عمل آورد.
رییس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد افزود: شورای چهارم نیز همگام با سایر حوزه‌ها کمک لازم را برای تسریع احداث شهرک‌های سلامت در شهر انجام می‌دهد تا حداکثر بهره‌برداری از اینگونه کنگره‌ها در آینده صورت گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.