«عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش مردمی انصارالله یمن دستور آزادی ۱۰۰ اسیر فریب خورده را که در شبوه به اسارت نیروهای مردمی درآمده بودند، صادر کرد.

نیروی مقاومت مردمی یمن ۱۰۰ اسیر از مزدوران سعودی را آزاد کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا و پایگاه خبری یمنی پرس، این اقدام برای ابراز حسن نیت نسبت به شهروندان فریب خورده انجام گرفت که در نتیجه تنگی معیشت مجبور شدند تا برای رویارویی با ارتش و کمیته های مردمی به جمع مزدوران رژیم عربستان ملحق شوند.

اسرا از حسن برخورد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی ابراز قدردانی کرده و نسبت به تبلیغات گمراه کننده شکل گرفته علیه کمیته های مردمی و ارتش ابراز شگفتی کردند.

از سوی دیگر مسوولان صنایع نظامی یمن از پیشبرد موشک های النجم الثاقب 2 و امکان شلیک آنها با استفاده از کنترل از راه دور خبر دادند.

ارتش یمن مواضع نظامی عربستان در جیزان را با 11 موشک و مرکز نظامی جلاح در جیزان را با 6 موشک هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش،ارتش و کمیته های مردمی 12 موشک کاتیوشا به منطقه الخوبه در جیزان شلیک کردند و برق این منطقه و حومه قطع و با توپخانه مرکز نظامی الخوجره در جیزان را در هم کوبیدند.

بر این اساس، واحدهای موشکی و توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی با موشک ستاد فرماندهی گارد مرزی و اداره امور آگاهی در نجران و کارخانه سیمان در منطقه هاجر الاحمر در نجران را هدف قرار دادند .

کارشناسان، تجاوز عربستان به یمن و محاصره مردم این کشور را به اقدام رژیم صهیونیستی در قبال ساکنان غزه، تشبیه کرده اند.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان از 6 فروردین سال جاری حملات گسترده ای علیه فقیرترین کشور عربی منطقه به اجرا گذاشت تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری فراری و مستعفی را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن جنبش مردمی انصارالله که امنیت شهرهای یمن را تامین می کردند، جلوگیری کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.