قدس آنلاین- تبریز: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سراب گفت: زنی که در پوشش تکدی‌گری اقدام به شناسایی و سرقت از منازل می‌کرد با تلاش نیروی انتظامی شناسایی و با حکم مقام قضایی شهرستان دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

سارق گدانما به دام پلیس افتاد

محمد جعفرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تبریز با اشاره به اینکه برخی سارقان با پوشش تکدی‌گری اقدام به سرقت می‌کنند اظهار داشت: این زن به سرقت از منزلی در شهر سراب اعتراف کرده ضمن اینکه دارای سابقه کیفری و 13 فقره سرقت در شهرهای اردبیل و ورامین بوده است.

رئیس پلیس شهرستان سراب به خانواده‌ها توصیه کرد: هنگام ترک منزل اقدامات احتیاطی لازم را به عمل آورند.
این مقام مسئول در حوزه امنیتی شهرستان خاطرنشان کرد: اعتیاد سرمنشا بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی و جرایمی چون سرقت، قتل، طلاق، انحرافات جنسی و اخلاقی و نزاع‌های خانوادگی است.
جعفرزاده تصریح کرد: چه بسا متکدیان به ظاهر ناقص‌العضو اعم از زن و مرد به منازل مراجعه می‌کنند و ممکن است از سارقان زبردست و یا مخبر دزدان باشند که در صورت مشاهده موارد مشکوک باید پلیس را در جریان گذاشته و از ورود متکدیان و فالگیران و افراد ناشناس به منزل خود ممانعت کرد.
امام جمعه سراب نیز اخیرا از معضل گدایان وارداتی به شهرستان سراب انتقاد و از مسئولان خواست تا نسبت به جمع‌آوری آنها اقدامات لازم را مبذول دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.