قدس آنلاین:کارگاه فيلم نامه نويسي با موضوع پيشگيري از وقوع جرم با حضور مهدي سجاده‌چي فيلم نامه نويس مطرح کشور با همکاري حوزه هنري، دادگستري و صدا و سيماي خراسان شمالي برگزار شد.

دوره آموزشي فيلمنامه نويسي در بجنورد به کار خود پايان داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، رضا خدادادي گفت: اين کارگاه به مدت دو روز در حوزه هنري با حضور داستان نويسان و فيلم نامه نويسان استان برگزار شد.

مسئول واحد هنرهاي تصويري حوزه هنري استان هدف از برگزاري اين کارگاه را  ارتقاي سطح فني هنرمندان و هنرجويان فيلم نامه نويس با رويکرد پيشگيري از وقوع جرم و همچنين شناخت بيشتر نسبت به عوامل پيشگيري از جرم عنوان کرد .

وي افزود: يکي از دغدغه‌هاي اصلي فيلم سازان نبود فيلمنامه‌هاي مناسب است لذا در همين راستا بايد به سمت آموزش و پرورش فيلمنامه‌نويس‌ها پيش برويم که حوزه هنري استان توانسته در اين راه قدم‌هاي مثبتي بردارد.

خدادادي با ابراز اميدواري از برگزاري مستمر اين کارگاه‌ها افزود: با توجه به عدم توليد فيلم کوتاه و نبود فيلمنامه خوب برگزاري اين کارگاه‌ها با حضور اساتيد مطرح کشوري در اين زمينه ادامه خواهد داشت تا بتوانيم در آينده‌  نه چندان دور شاهد آثار قابل قبولي در اين وادي باشيم .

لازم به ذکر است در پايان اين دوره آموزشي به هنرمندان و علاقمندان شرکت کننده گواهي حضور اعطا خواهد شد .

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.