قدس آنلاین:رئيس پليس آگاهي استان خراسان شمالي از دستگيري يک سارق حرفه اي و کشف ۳۶ فقره سرقت در شهرستان بجنورد خبر داد.

دستگيري سارقي با ۳۶ فقره سرقت در بجنورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ"قاسمعلي يوسفخاني" امروز در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل شهروندان بجنوردي، موضوع در دستورکار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي بيان داشت: با توجه به اهميت موضوع و ايجاد جو ناامني در بين شهروندان، مأموران پليس آگاهي به صورت ويژه وارد عمل شده و شناسايي و دستگيري مخلان نظم و امنيت را آغاز کردند.

رئيس پليس آگاهي استان خراسان شمالي خاطرنشان کرد: مأموران با انجام يکسري اقدامات فني و پليسي موفق شدند سارق حرفه اي سابقه دار را که اقدام به سرقت از منازل و اماکن خصوصي شهروندان مي کرد را شناسايي و دستگير کنند.

سرهنگ"يوسفخاني"در ادامه افزود: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده با توجه به شواهد و مدارک موجود بزه انتسابي خود را پذيرفته و به 36 فقره سرقت از منازل ، اماکن خصوصي، لوازم داخلي خودرو اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي همچنين اظهار داشت: با همکاري اين سارق حرفه اي، 6 مالخر که در زمينه فروش لوازم مسروقه با متهم همکاري مي کردند شناسايي و دستگير شدند.

وي يادآورشد: اعتياد سارق، حرفه اي بودن متهم در ارتكاب جرم ، ضعف ايمني خودروها و نبود نگهبان در ساختمان هاي در حال ساخت را دلايل اصلي اين سرقت ها دانست.

رئيس پليس آگاهي استان خراسان شمالي ضمن هشدار به شهروندان توصيه کرد: در صورت تردد افراد مشکوک در اوايل شب با خودرو يا پياده در کوچه هاي خلوت مشخصات آنها را به 110 اعلام کنند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.