معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات تسهیلات ویژه دندانپزشکی برای فرهنگیان در بیمه تکمیلی را تشریح و اظهار کرد: به احتمال زیاد ۵۰ درصد هزینه‌های دندانپزشکی را پوشش خواهیم داد.

جزئیات ارائه تسهیلات خدمات دندانپزشکی به فرهنگیان

محمد بطحایی در گفت‌وگو باایسنا،با اشاره به ارتقای بیمه‌های تکمیلی فرهنگیان، اظهار کرد: دستاوردهای خوبی در این زمینه داشتیم اما هنوز خدمات ارائه شده با آنچه در شان معلمان است فاصله دارد.

وی افزود: در راستای افزایش رضایت مندی فرهنگیان و ارتقای بیمه‌های تکمیلی، امسال چندین راهکار کوتاه مدت را پیش بینی کردیم و توسعه خدمات دندانپزشکی از جمله آنهاست. در بیمه تکمیلی فعلا خدمات دندانپزشکی ارائه نمی دهیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا دندانپزشکی را با اتخاذ روش‌هایی در خدمات بیمه تکمیلی بگنجانیم، اظهار کرد: امیدوارم خدمات دندانپزشکی از ابتدای مهرماه اجرا شود. در فاز اول با کلینیک‌های دندانپزشکی قرارداد منعقد خواهیم کرد و به دنبال آن هستیم که مراکز خاصی را برای خدمات دندان توسعه دهیم. در حال حاضر درمانگاه‌های ما در سراسر کشور خدمات دندانپزشکی ارائه می دهند اما از حیث کمیت، کیفیت در سطح قابل قبولی برای فرهنگیان قرار ندارد.

بطحایی درباره هزینه‌های خدمات دندانپزشکی نیز گفت: اکنون در حال انجام مطالعاتی در این خصوص هستیم و نمی‌توان پاسخ روشنی به آن داد اما حتما هزینه‌ها نسبت به مراکز آزاد بسیار کمتر خواهد بود و پیش بینی ما این است تا 50 درصد تعرفه‌های رایج دندانپزشکی را پوشش دهیم.

به گفته وی، در فاز اول این خدمات برای همکار فرهنگی و همسران آنها ارائه می شود و در فازهای بعدی این مکان برای سایر اعضا هم فراهم می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.