۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
کد خبر: 300737

تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر ملوان به دومین برد خود در پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر دست پیدا کرد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی ایستاد.

استقلال سه امتیاز از قلعه نویی گرفت

به گزارش قدس آنلاین، دومین روز از هفته دوم رقابت های لیگ برتر عصر امروز جمعه با دیدار تیم های استقلال و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که در پایان آبی‌پوشان موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست دهند. امید ابراهیمی ۲۹ و ۳۸ برای استقلال گل زد.

استقلال شروع خوبی در این بازی داشت و در همان دقایق اول به گل رسید که داور این گل را به دلیل خطای هند خسرو حیدری مردود دانست. با این حال شاگردان مظلومی به روند هجومی خود ادامه دادند و با میل تهاجمی بالا حملاتی را روی دروازه حریف پی ریزی کردند.

در دقیقه ۲۹ این دیدار ارسال از جناج راست را امید ابراهیمی با ضربه زیبای سر به گل نخست تبدیل کرد. چند دقیقه بعد ابراهیمی از روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه به زیبایی دروازه ملوان را باز کرد تا شاگردان مظلومی نیمه اول را با یک پیروزی خوب به پایان ببرند.

در نیمه دوم تلاش ملوان برای رسیدن به گل بیشتر از استقلال بود اما این تیم که سرمربی خود را روی نیمکت نداشت و قلعه نویی تلفنی آنها را هدایت می کرد، نتوانست از معدود موقعیت هایش که خیلی هم خطرناک نبود استفاده کند و در نهایت آبی های تهران به دومین پیروزی خود دست پیدا کردند.

شاگردان پرویز مظلومی با این پیروزی 6 امتیازی شدند و به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.