پیشنهاد سردبیر

سینا حسینی : پیروزی شیرین استقلال برابر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دوم رقابت های لیگ پانزدهم بهانه خوبی شد ...

پول ها را زودتر بدهید! تیم مظلومی همچنان در بحران اسکناس

 تا بازیکنان و اعضای کادر فنی مطالبات خود را از اعضای هیات مدیره باشگاه پیگیری کنند. پرویز مظلومی که فرصت را مناسب دید تا از اعضای هیات مدیره بخواهد به فکر پرداخت مطالبات بازیکنان تیم باشد تا وی با فراغ بال بیشتری به دنبال کسب موفقیت باشد.

البته اعضای هیات مدیره هم که دوست نداشتند شادی بازیکنان مظلومی را تلخ کنند وعده پرداخت مطالبات معوقه شاگردان مظلومی را دادند اما برابر اطلاعات به دست آمده پولی در بساط نیست که مدیران باشگاه مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی را پرداخت کنند با این حال شاهرخ سبک دست عضو متمول هیات مدیره باشگاه به بهرام افشارزاده وعده داده است تا قبل از بازی هفته سوم بخش عمده ای از بدهی باشگاه به بازیکنان را به حساب آنها واریز شود.

اما با این وجود زمزمه نارضایتی میان بازیکنان همچنان باقیست. گفته می شود بازیکنان با سابقه استقلال تهدید کردند اگر وضعیت به همین منوال پیش برود از ترس طلبکاران جرات حضور در تمرینات تیم را نخواهند داشت پس بهتر است وعده ها عملی شود و مشکلات مالی زودتر از ناحیه اسپانسر تیم مرتفع شود. این تهدید از سوی بازیکنان موجب نگرانی پرویز مظلومی شد تا وی دوباره به صورت جداگانه با مدیرعامل باشگاه ملاقات داشته باشد تا شاید از اعتصاب احتمالی بازیکنان جلوگیری شود.

بهرام افشارزاده نیز در ملاقات با مظلومی به وی قول مساعد داده که تا پایان هفته جاری مشکلات مالی آبی پوشان برطرف شود اما از آنجا که سقف بدهی های باشگاه بسیار بالاست بعید به نظر می رسد با این وضعیت مشکلات مالی استقلالیها برطرف شود البته گفته می شود در صورتی که شرکت صنایع ایران مبلغ قسط دوم را زودتر از موعد به حساب باشگاه واریز کند ممکن است اعتراض ها فروکش کند اما برابر محاسبات مدیران باشگاه قرار بود که با قسط دوم پول اسپانسر هزینه های جانبی تیم رفع و رجوع شود اما به دلیل بالارفتن هزینه های قرارداد بازیکنان و کادر فنی مدیران استقلال مجبور شدند این پول را برای پرداخت قراردادها استفاده کنند تا شاید مانع از بلند شدن صدای اعتراض ها شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.