قدس آنلاین لرستان-استاندار لرستان نقش مطبوعات در توسعه استان را بسیار مهم دانست و گفت: باید تعامل دو سویه‌ای بین مسئولان و خبرنگاران وجود داشته باشد.

تعامل بین خبرنگاران و مسوولان باید دو‌ سویه باشد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد،هوشنگ بازوند در نشست صمیمی با خبرنگاران استان لرستان که به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار در خرم‌آباد صورت گرفت،اظهار کرد: باری از توسعه استان لرستان بر دوش اصحاب رسانه و خبرنگاران است و به‌واقع این قشر نقش بسیار مهمی در توسعه استان و به‌ویژه توسعه فرهنگ دارند.

 وی به موضوع پرداخت مطالبات ادارات به مطبوعات اشاره کرد و افزود: اینکه برخی مدیران توجهی به پرداخت مطالبات مطبوعات ندارند نشان از کم‌لطفی آنها است و به واقع یک مدیر باید پاسخ خبرنگاران را به خوبی داده و مطالبات آنها را نیز به‌موقع پرداخت نمایند و یقیناً با توجه به اهمیت این موضوع در جلسه شورای اداری استان این موضوع را مدیران در میان خواهیم گذاشت.

 بازوند خاطرنشان کرد: اگر به بحث پرداخت رپرتاژ مطبوعات توجه نداشته باشیم و به آنها کمک نکنیم مطبوعات نمی‌توانند روی پای خود بایستندبه همین دلیل در این رابطه یک ستاد تشکیل خواهد شد تا مباحث مربوط به مطالعات نشریات استان از ادارات دولتی پیگیری شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در گذشته اعتبارات دستگاه‌ها گاهی 18درصد تخصیص پیدا می‌کرد ولی هیچ مشکلی در پرداخت مطالبات نشریات وجود نداشت ولی در حال حاضر اعتبارات مربوط به ادارات به صورت صددرصد تخصیص پیدا می‌کند ولی متاسفانه با این حال برخی مدیران مطالبات مطبوعات را پرداخت نمی‌کنند که این نشان از کم‌لطفی آنها است.

وی تصریح کرد: در استان لرستان باید توسعه اقتصادی و توسعه فرهنگی با هم حرکت کنند چرا که مسائل فرهنگی زیربنای کارهای اقتصادی به شمار می‌رود و کار فرهنگی را باید خودمان بررسی کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.