مدیرکل پشتیبانی امور دام اداره‌کل جهادکشاورزی خراسان رضوی این استان را بزرگترین تولیدکننده جو در کشور دانست و گفت: سال گذشته ۵۳۰ هزار تن جو در خراسان رضوی تولید شده است.

خراسان رضوی بزرگترین تولیدکننده جو در کشور است
به گزارش قدس آنلاین، سید احمد دلقندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه اداره‌کل پشتیبانی امور دام برای تنظیم بازار در ارتباط با موادغذایی پروتئینی همچون گوشت قرمز، سفید و ... حمایت خود را در قالب خرید تضمینی از تولیدکنندگان این محصولات انجام می‌دهد، اظهار کرد: در طول هشت سال گذشته، یارانه‌ای که برای تولید محصولاتی همچون جو به کشاورزان داد.

وی با ابراز خرسندی از ادامه پرداخت یارانه به کشاورزان همزمان با آغاز دولت یازدهم تصریح کرد: در سال گذشته از 270 هزار تن خرید تضمینی جو در کشور، 104 هزار تن توسط اداره‌کل جهادکشاورزی خراسان رضوی صورت گرفت تا کشاورزان حمایت بیشتری شوند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام اداره‌کل جهادکشاورزی خراسان رضوی این استان را بزرگترین تولیدکننده جو در کشور دانست و گفت: سال گذشته 530 هزار تن جو در خراسان رضوی تولید شده است.

دلقندی با اشاره به اینکه خراسان رضوی نیازمند مصرف جو در بخش تغذیه دام است، افزود: با این وجود اگر استانی از کشور در این زمینه کمبود داشته باشد، اداره‌کل جهادکشاورزی خراسان رضوی می‌تواند با ذخیره 30 هزار تن واردات جو خود، این همکاری را انجام دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.