دادستان عمومی و انقلاب مشهد خواستار توجه بیشتر مسوولان و دست اندرکاران بانکها و موسسه های مالی نسبت به تامین امنیت این اماکن شد.

تاکید دادستان مشهد بر توجه بیشتر بانکها نسبت به تامین امنیت این اماکن

غلامعلی صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران نبود نگهبان مسلح در مکان برای تامین امنیت را یکی از دلایل اصلی سرقتهای مسلحانه از بانکها و موسسه های مالی در مشهد ذکر و بیان کرد: باید با ایجاد زیرساختها و برنامه ریزی لازم به تامین امنیت این بخش عنایت بیشتر شود.

وی اظهار داشت: سرقتهای مسلحانه طی امسال از تعدادی از بانکها و موسسه ها سریالی نیستند و پرونده های آنها بطور خاص توسط نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در دست بررسی است.
دادستان مشهد در ادامه همچنین گفت: منابع مالی بابت پرداخت مطالبات و سپرده های مردم از موسسه منحله و در حال تصفیه میزان خراسان از طریق فروش ساختمانها و امکانات این تعاونی و تامین تسهیلات کلان، تامین و پرداخت می شود.
وی افزود: همچنین تحقیقات برای دستگیری عامل قتل یک طلا فروش در بلوار وکیل آباد مشهد در دست بررسی است و دستگاه قضایی به صورت خاص به این قبیل جرائم رسیدگی می کند.
سرهنگ حجت نیکمرام فرمانده انتظامی مشهد هم در این نشست گفت: در آینده نزدیک خبرهای خوبی از دستگیری قاتل طلا فروش این شهر اعلام می شود.
یکی از طلافروشان مشهد چهاردهم مردادماه جاری هنگام حرکت در بلوار وکیل آباد با خودرو شخصی، توسط دو موتورسوار متوقف و با شلیک دو گلوله به پای راست و پهلوی چپ به قتل رسید.
سیدجواد حسینی بازپرس ویژه قتل دادگستری مشهد با اعلام این مطلب افزوده بود: پس از انجام تحقیقات اولیه یک مظنون شناسایی و دستگیر شد.
وی با اشاره به ضبط چهره راکبین موتور در دوربینهای شهری نیز گفت: سرنخهای خوبی برای دستگیری قاتلین به دست آمده است.
از ابتدای امسال تاکنون شش بانک و موسسه مالی در مشهد هدف سرقت مسلحانه قرار گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.