قدس آنلاین؛ شهرکرد؛ دومین جلسه شورای روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی، هنری و تبلیغی استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

دومین جلسه شورای روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی استان تشکیل شد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد؛ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری در این نشست که در سالن جلسات اداره حج و زیارت برگزار شد با اشاره به وظایف خطیر روابط عمومی ‌در ارتقای جایگاه سازمان‌ها گفت: روابط عمومی پیشانی هر مجموعه است که باید با تخصص و تعهد به وظایف خود عمل کند.

سید قدیر مرتضوی تشکیل کمیته روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی، هنری و تبلیغی را شروع خوبی برای ایجاد یک هماهنگی بیشتر در برنامه‌های استان برشمرد و افزود: نتایج، برآیند و خروجی فعالیت‌های خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است که اثر بخشی آن به عهده روابط عمومی است.

مرتضوی شناسایی و جذب ایده‌های خوب و فعال را از جمله وظایف یک روابط عمومی دستگاه فرهنگی دانست و تصریح کرد: راه موفقیت در گرو کار گروهی است که این کمیته نیز بر اساس همین تفکر در استان تشکیل شده است.

در ادامه این جلسه علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از مراسم انقلاب اسلامی به عنوان تریبون کشور یاد کرد و گفت: با عنایت به اینکه در بهار سی و ششمین سالروز تأسیس نهاد مقدس و مردمی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار داریم این مهم می‌طلبد که در برنامه‌ریزی کلان خود به مراسم انقلاب اسلامی توجه نماییم.

گرجی تبیین مبانی انقلاب اسلامی برای نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: از روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی هنری تبلیغی انتظار می‌رود در راستای تولید محتوای جذاب برای جوانان و نوجوانان تلاش بیشتری نمایند.

وی گفت: معرفی دستاوردهای بیشمار انقلاب اسلامی بخصوص در مناطق محروم کشور می‌تواند در استحکام بیشتر پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و احساس رضایت مردم نقش ایفا کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیشترین نمود و جلوه کار روابط عمومی را در ایام الله دهه مبارک فجر دانست و تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با سیاستگزاری، مدیریت و هماهنگی برگزاری ایام‌الله و مناسبت‌ها تلاش می‌نماید.

گرجی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بیانات راهگشای مقام عظمای ولایت چراغ راه کار فرهنگی و روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی را روشن کرده است گفت: این نهاد آمادگی دارد از طرح‌های جذاب و ایده‌های نو در ارتقای جایگاه روابط عمومی و در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی بهره‌گیری کند.

گفتنی است در پایان اعضای شرکت کننده به بیان پیشنهادها و راهکارهای خود در راستای ارتقای فعالیت‌های کمیته پرداختند.

به گفته مجید غلامی ارجنکی، دبیر این کمیته، شورای روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی، هنری و تبلیغی استان چهارمحال و بختیاری متشکل از مسئولان روابط‌ عمومی اوقاف و امور خیریه، حوزه هنری، اداره کل تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان، صدا و سیما، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز استان، مرکز رسیدگی به امور مساجد، کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد، حج و زیارت و کتابخانه‌های عمومی است که به منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تبلیغاتی در استان تشکیل گردیده‌است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.