معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدفند هوایی خاتم الانبیا(ص) از برگزاری آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام در یگان های پدافند هوایی، همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) خبر داد.

آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام در یگان های پدافند هوایی برگزار می شود

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، حجت الاسلام و المسلمین، محمد عدیده افزود: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در منطقه پدافند هوایی جنوب غرب، گروه پدافند هوایی شهرآباد و یگان های پدافند هوایی سمنان و اراک برگزار می شود.
وی ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اضافه کرد: پیکر مطهر این شهدا در مرکز آموزش وظیفه سمنان، مرکز آموزش درجه داری اراک، منطقه پدافند هوایی جنوب غرب و گروه پدافند هوایی شهرآباد تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدفند هوایی خاتم الانبیا(ص) توضیح داد: مراسم شب وداع با این شهدای گرانقدر نیز امشب در این یگان ها برگزار می شود.
چندی پیش پیکرهای مطهر 270 شهید دفاع مقدس از طریق مرز شلمچه به میهن اسلامی انتقال یافت که این شهدا با تلاش کمیته جستجوی مفقودین در عملیات تفحص در جنوب عراق، فاو، ابوفلوس، شلمچه، مجنون و زبیدات کشف شدند.
از این تعداد، 175 تن شهدای غواص بودند که اجساد مطهر آنان با دستان بسته در گوری دسته جمعی در منطقه ابوفلوس عراق کشف شد.
پیکر مطهر این شهدا 26 خرداد ماه امسال با استقبال بی نظیر مردم تهران تشییع شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.