قدس آنلاین: امام جمعه بجنورد گفت : تقویت واحدهای صنعتی موجب عدم وابستگی به بیگانگان می گردد که این خود نمونه ای از عمل به دستورات مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

حمایت و ایجاد صنایع کوچک بی تردید یکی از راههای تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،حجه الاسلام و المسلمین یعقوبی در دیدار با مدیران و پرسنل شرکت شهرکهای صنعتی استان به مناسبت 21 مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک خواستار پیوند صنعت و فرهنگ گردید و افزود: پیوست فرهنگی برای صنعت به عنوان یک اصل در ایجاد انگیزه است و باید طوری عمل شود که صنعت با عبادت و معنویت و فرهنگ پیوند تنگاتنگی پیدا کند چرا که فرهنگ به صنعت لطافت می بخشد.

وی به استفاده از محصولات واحدهای صنعتی استان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت : عموم مردم باید از محصولات واحدهای صنعتی تولید شده در استان خود استفاده کنند تا هم برای تولید کننده ایجاد انگیزه شود و هم از صنایع بخصوص صنایع کوچک حمایت شود.

وی تاکید کرد : یکی از راههای تبلیغ و شناساندن محصولات واحدهای صنعتی داخل استان به مردم برگزاری نمایشگاه محصولات است که باید مورد توجه ویژه مسئولین مرتبط با بخش صنعت قرار گیرد.

حجه الاسلام و المسلمین یعقوبی ادامه داد: فرهنگ سازی  برای ایجاد  و توسعه صنایع کوچک از مهمترین کارهاست.

امام جمعه بجنورد گفت : همیشه کارهای بزرگ از گامهای کوچک آغاز میشود لذا صنایع کوچک  آغازگر ایجاد صنایع بزرگ هستند.

وی به توجه به صنایع کوچک تاکید کرد و اقزود : برای دستیابی به تمدن های بزرگ و توسعه های پایدار  , می بایست از تجربه کارهای کوچک شروع کرد تا به فعالیتهای بزرگ دست یافت

حجه الاسلام والمسلمین یعقوبی به مزایای ایجاد صنایع کوچک اشاره کرد و ادامه داد :راه اندازی و فعال سازی و اشتغال زایی صنایع کوچک به دلیل حجم و وسعت کمتر آنها بسیار سریعتر بوده و دستخوش تغییرات زمان نمیگردد

وی تاکید کرد : در دین ما بخصوص در کتاب آسمانی قرآن و در ادبیات ما به اهمیت پرداختن به کارهای کوچک اشاره و تاکید شده است و کارهای کوچک همانند قطره هایی هستند که با کنار هم قرارگرفتن تبدیل به دریا می شوند.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.