قدس آنلاین:مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت، ۷ پروژه آبرسانی روستایی برای بهره‌برداری آماده شده است.

۷ پروژه آبرسانی روستایی در خراسان شمالی به‌بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حمید روشن‌روان اظهار داشت: این پروژه‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و مانه و سملقان آماده بهره‌برداری شده و برای اجرای آن 23 میلیارد و 910 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

روشن‌روان افزود: مجتمع آبرسانی امام رضا (ع) به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌ها، برای افتتاح آماد شده است که با بهره‌برداری از آن چهار هزار و 794 خانوار ساکن در 14 روستا از توابع شهرستان مانه و سملقان، از مزایای آن برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به روستای لنگر در سال 85 وارد مرحله اجرایی شده است افزود: همزمان با هفته دولت فاز نخست مجتمع آبرسانی روستای لنگر در شهرستان بجنورد افتتاح می‌شود.

وی افزود: مجتمع هنامه در روستای شیروان، از دیگر طرح‌های قابل‌افتتاح است که با بهره‌برداری از آن ساکنان سه روستا از مزایای آن برخوردار شوند.

روشن‌روان با بیان اینکه چهار طرح در شهرستان فاروج آماده بهره‌برداری شده است اظهار داشت: با بهره‌برداری از مجتمع جعفرآباد مردم هشت روستا آبرسانی می‌شوند و از آب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی مجتمع کلاته خواجه‌ها، محمدآباد و مجتمع احسان را از دیگر طرح‌های قابل‌ افتتاح در شهرستان فاروج عنوان کرد و گفت: در مجموع در هفته دولت، با بهره‌برداری از طرح‌های مزبور، 23 هزار و 182 نفر در قالب 6 هزار و 841 خانوار، ساکن در 31 روستای استان از مزایای طرح‌های آبرسانی بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها 8.4 کیلومتر خط انتقال و 9.2 کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده و 64.2 لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی سالم تأمین شده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.