مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برگزاری جشنواره مشارکت ملی و گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

فراخوان جشنواره مشارکت ملی گردشگری در  چهارمحال و بختیاری

بهمن عسگری سوادجانی از آغاز فراخوان جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد همدلی و همزبانی در استان خبر داد و افزود: این جشنواره با محورهایی شامل عکس (حرفه ای/مردمی)، فیلم کوتاه 60 ثانیه ای، خاطره نویسی و ایده های نو در زمینه های مختلف گردشگری برگزار می شود.

وی با اشاره به مهلت ارسال آثار بیان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۳۱ مرداد ماه سال جاری ارسال کنند.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: آثاری که بتوانند در سطح کشوری رتبه کسب کنند توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خریداری و از حمایت مالی برخوردار می شوند.

عسگری سوادجانی در ادامه گفت از کلیه هنرمندان در زمینه عکاسی، فیلم برداری، مستند سازی و ... دعوت به عمل می آید که آثار هنری و حرفه ای خود را به معاونت گردشگری این اداره کل واقع در شهركــرد،انتهای بلـوار فارابي، روبروي هتل آزادي نیز که به عنوان دبیرخانه استانی فعالیت می کند ارسال نمایند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اعلام نتایج داوری آخر شهریور 94 می باشد گفت: هنرمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.irantourismfestival.com  مراجعه فرمایند.                                                  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.