همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت ( روز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) تا ولادت حضرت ثامن الحجج (ع) صدا و سیمای خراسان رضوی ویژه برنامه های را به این شرح تدارک دیده است.

شبکه ضریح دل ها در دهه کرامت برنامه هایی با عطر رضوی تولید می کند

 

شبکه استانی صدای خراسان رضوی

ویژه برنامه « صبح روز عید » ساعت 9 تا 11 به تهیه کنندگی نادر افشار در روز میلاد ثامن الحجج (ع )  به روی انتن میرود .  ارتباط با شبکه های سراسری و استانی، گزارش های عیدانه از حرم مطهر رضوی و تهیه مستند گزارشی ویژه این مناسبت از بخش های مختلف این برنامه است.
 ویژه برنامه «رادیو زائر» از ساعت 11 تا 12 به تهیه کنندگی آقای مهدی میری مقدم  در دهه کرامت به این مناسبت  می پردازد . بخش های  گفتگو با زائران ایرانی و خارجی، پوشش مراسمات دهه کرامت، ارتباط با شبکه ها ی سراسری و استانی ، پوشش جشن های مردمی در سراسر استان، گزارش های مردمی و متنوع و .... از بخش های مختلف این برنامه است .
تهیه و تولید 10« مستند گزارشی» به تهیه کنندگی مرضیه رحیمی در طول دهه کرامت وپخش  در فواصل برنامه ها
تهیه و تولید«مسابقه رادیویی» با موضوع دهه کرامت به تهیه کنندگی محمد کمالی
پوشش اختتامیه «جشنواره رضوی» به صورت گزارش و اعزام تیم برنامه ساز در محل اختتامیه جشنواره
«شب های ایران» 2 برنامه از ساعت 30 دقیقه بامداد تا 2 بامداد به تهیه کنندگی علیرضا اعلم
پخش برنامه « پا بوس » ویژه این مناسبت به مدت 30 دقیقه از علیرضا اعلم در دهه مبارک کرامت ساعت 15 تا 15:30
«گفتگوی رضوی» به تهیه کنندگی محمد کمالی به مدت 60 دقیقه هر روز در دهه کرامت از ساعت 13 تا 14
« در همسایگی بهشت » به تهیه کنندگی آقای مهدی میری مقدم هر روز در دهه کرامت از ساعت 6تا 30/6
« خورشید توس » به تهیه کنندگی محمد علی رفیعی به مدت 30 دقیقه 2 برنامه در تاریخ 27 و 29 مرداد ساعت 30/16 تا 17
نمایش های رضوی با عناوین « نوری از نبوت، انتهای حضور، زائر کوی رضا (ع)، حدیث راه خون» به تهیه کنندگی رضا پور و نمایش« شب آرامش »به تهیه کنندگی عباس طاهری، در طول دهه کرامت از ساعت 22:30 تا 23
« ندای حرم » دو برنامه 60 دقیقه ای به تهیه کنندگی جعفر خسروی  و رضا نهاوندی فر  در تاریخ 25 مرداد و اول شهریور  ساعت 10 تا 11
ویژه  برنامه ولادت به مدت 30 دقیقه  به تهیه کنندگی مسعود فرزین  در تاریخ 4 شهریور  ساعت 17 تا 30/17

 شبکه استانی  سیمای خراسان رضوی

ویزه برنامه گفتگو محور «سفر عشق » به تهیه کنندگی  جواد قطمیری  از صحن جامع رضوی  از ساعت 11صبح در طول دهه کرامت  با حضور کارشناسان   و طرح مباحث سیره و شخصیت  حضرت معصومه(س)  و حضرت رضا (ع )، مولودی ، مداحی ، طرح احادیث رضوی و....   پخش می شود .در قسمت دوم این برنامه  پخش مستقیم نماز از صحن جامع رضوی  و در  بخش سوم ارتباط با استودیوی برنامه بهشت هشتم در داخل مرکز برقرار می شود.
 ویزه برنامه «بهشت هشتم » به تهیه کنندگی علی خیابانی  در 22 قسمت 45 دقیقه ای  ویژه  دهه کرامت  در سیمای خراسان رضوی تهیه شده است .  مجری ،   کارشناس ، موسیقی تصویر ، وله های تصویری ، ارتباط با مراکز استان ها ، ارتباط با حرم مطهر ، گزارش از زائران ، گزارش های مستند از فعالیت های اجتماعی در دهه کرامت ، تهیه گزارش های مستند اجتماعی  فرهنگی  از فعالیت های آستان قدس و... از بخش های  مختلف این برنامه است  این برنامه در دو بخش ساعت 20/13تا 14 و 20 تا 45/20 به کارگردانی امید نوریان  به روی آنتن می رود .
 در برنامه« نسیم عطر رضوی» نیز  به تهیه کنندگی عبد الرزاق رمضان نژاد  تمامی برنامه های حرم مطهر رضوی و مراسمات آستان قدس رضوی در دهه کرامت   به صورت زنده این مناسبت  را پوشش  می دهد  .
 گفتنی است  در سایر برنامه های شبکه استانی  اعم از صدا و سیما به  این مناسبت می پردازند  و با آیتم های ویژه مخاطبان استانی را  در دهه کرامت  با حال و هوای عطر رضوی همراه خواهند ساخت .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.