۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 302504

‌فرمانده انتظامی کاشمر از این شهرستان به خاطر تعداد زیاد موتور به عنوان شهر موتورسواران در استان خراسان نام برد.

اینجا شهر موتورسواران است

به گزارش ایسنا،سرهنگ ابوالقاسم باقری صبح امروز در اجرای طرح برخورد با موتورسوراران متخلف به خبرنگاران گفت: تا‌کنون بیش از 50 هزار موتور‌سیکلت در کاشمر پلاک‌گذاری شده است.

وی با اعلام اینکه هرخانواده دارای حداقل یک موتور‌سیکلت است، اظهار کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی یکی از معضلاتی است که با آن روبرو هستیم.

باقری با بیان اینکه کاشمر از جمله شهرستان‌هایی است که در سطح استان خراسان، دارای بیشترین تعداد موتورسیکلت است، گفت: متاسفانه 70 درصد تصادفات فوتی مربوط به موتورسواران و به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی است.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم فرهنگ‌سازی‌های بسیاری که صورت گرفته، ولی باز هم مردم این شهر حاضر به استفاده از کلاه ایمنی نیستند، بیان کرد: تا کنون 2153 موتور سیکلت متخلف به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی، صدای ناهنجار حرکت در پیاده‌رو، تک چرخ زدن و ایجاد مزاحمت توقیف و روانه پارکینگ شدند.

باقری ضمن اینکه از شهروندان خواست از کلاه ایمنی استفاده کنند، گفت: در دفعه اول یک هفته، مرحله دوم دو هفته و مرتبه سوم موتورسواران متخلف به شوراهای حل اختلاف معرفی می‌شوند.

فرمانده انتظامی کاشمر عنوان کرد: اگر موتورسوران از کلاه ایمنی استفاده کند، بنا را بر این می‌گیریم که دارای بیمه، گواهینامه و سند هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.