۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
کد خبر: 302683

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا آسمان تهران صاف، در بعدازظهر همراه با رشد ابر در ارتفاعات، گاهی وزش باد است.

بازگشت دمای ۴۰ درجه به تهران

مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه تا پایان هفته موج گرما در بیشتر نقاط کشور حاکم است، نسبت به گرمازدگی شهروندان از امروز تا اواخر هفته، هشدار داد.

احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: از امروز تا اواخر هفته به دلیل استقرار موج گرما در اکثر نقاط کشور گرما حاکم خواهد بود. اما روز سه‌شنبه برای سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود ولی انتظار می‌رود که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مجددا دمای هوا در این منطقه افزایش یابد.

به گفته وی، از این رو توصیه می‌شود تمهیدات ویژه برای مصرف بهینه انرژی به کار گرفته شود و برای کاهش گرما‌زدگی از فعالیت در فضای باز در اواسط روز اجتناب شود.

وطیفه اطهار داشت: طی سه روز آینده با تقویت جریان‌های جنوبی، رشد ابرهای جوششی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رخ می‌دهد که وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد در پاره‌ای نقاط هرمزگان به ویژه شرق این استان، جنوب شرق فارس و جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا  آسمان تهران صاف، در بعدازظهر همراه با رشد ابر در ارتفاعات، گاهی وزش باد است.

بیشینه و کمینه دمای پایتخت با دو  درجه افزایش نسبت به امروز به  ۴۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.