پیشنهاد سردبیر

۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
کد خبر: 303028

 روشنی: رئیس مجلس شورای اسلامی که یکشنبه شب، وارد مشهد شده بود، دیروز، روز پرکاری را گذراند. 

روز پر « بازدید» رئیس مجلس در مشهد

روز کاری علی لاریجانی در مشهد، با سخنرانی در افتتاحیه شانزدهمین اجلاس سالانه بسیج اساتید سراسر کشور در سالن صبا آغاز شد. وی سپس با حضور در بافت فرسوده پیرامونی حرم مطهر رضوی، از روند بازسازی این مناطق، اطلاع حاصل کرد.

در این بازدید که  استاندار خراسان رضوی به همراه  شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، رئیس مجلس را همراهی می‌کردند، شهردار منطقه ثامن، توضیحاتی درباره مراحل ساخت و بازسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی ارایه کرد.

ضمیری گفت: این پروژه از سال 72  آغاز شده و تاکنون 45 درصد آن تکمیل شده که درصورت تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و رفع نواقص به همراه تزریق بودجه، امیدواریم هرچه سریعتر شاهد بهره‌برداری کامل آن باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران این پروژه عظیم و ملی، فراهم آوردن شرایط برای توسعه‌های آینده این مکانها را در بافت پیرامونی از مسؤولان استانی و شهری خواستار شد.

علی لاریجانی به اتفاق هیأت همراه در ادامه از مجموعه شارستان و پل شهید شوشتری بازدید کرد. لاریجانی در این بازدید، با روند اجرایی ساخت خط دو قطار شهری مشهد آشنا شد.

همچنین در مراسمی با حضور علی لاریجانی، ماشینها و نردبانهای امداد و نجات تازه خریداری شده سازمان آتش نشانی مشهد رونمایی و تحویل این سازمان شد.

رئیس مجلس، سپس پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته را در محل دایمی نمایشگاه‌ها، افتتاح کرد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.