مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی از رشد ۱۸ درصدی قربانیان حوادث رانندگی در این استان طی تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

افزایش قربانیان حوادث رانندگی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین،  این اداره کل روز به نقل از دکتر آریا حجازی گزارش داد: طی تیر ماه امسال 131 نفر در حوادث رانندگی جان باختند در حالی که این میزان پارسال در همین ماه 111 نفر بود.
وی گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه 461 نفر به دلیل حوادث رانندگی در خراسان رضوی جان باخته اند که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش یافته است.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی تعداد مجروحان سوانح رانندگی مراجعه کرده به مراکز پزشکی قانونی را در این استان نیز طی همین مدت دو هزار و 326 نفر ذکر و بیان کرد: هزار و 759 نفر از این تعداد مرد و بقیه زن بوده اند.
وی افزود: بیشترین قربانیان حوادث رانندگی در خراسان رضوی طی امسال مربوط به محورهای برون شهری با 283 فوتی است.
دکتر حجازی گفت: طی این مدت در محورهای درون شهری خراسان رضوی 139 نفر و در محورهای روستایی 39 نفر بر اثر حوادث جاده ای فوت کرده اند.
سالانه کمتر از هزار و 500 نفر بر اثر تصادفات برون شهری و درون شهری در خراسان رضوی جان خود را از دست می دهند که یک سوم از این قربانیان موتوسواران و قریب به یک چهارم آنام عابران پیاده هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.