پیشنهاد سردبیر

هاشم رسایی فر: معاون ورزشی مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری ۳ رویداد مهم ورزشی همزمان با دهه کرامت در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گفت:...

برنامه های ویژه تربیت بدنی آستان قدس رضوی برای دوندگان جاده ولایت

 مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی امسال درقالب جشنواره های  مهر رضوی ، میلاد امام رضا(ع) و همایش دوی امدادی جاده ولایت، فعالیتهای ورزشی ویژه ای را در دهه کرامت برنامه ریزی و اجرا نموده است.

عباسعلی میرسیستانی در ادامه اظهار داشت:جشنواره مهر رضوی با مشارکت فدراسیون جانبازان و معلولان، اداره کل ورزش و جوانان و تربیت بدنی آستان قدس رضوی از 20 تا 25 مرداد ماه در شهر مقدس مشهد برگزار شد. هدف اصلی این جشنواره علاوه بر ایجاد فضا و فرصت رقابت ورزشی بین ورزشکاران جانباز و معلول و پاسخ به نیاز قشر جانباز و معلول کشورمان درمیدان ورزش، فراهم نمودن شرایط مناسب برای حضور ورزشکاران زائر جانباز و معلول و بهره بردن از فیض زیارت امام رضا (ع) در ایام دهه کرامت بود.

سرپرست کل مسابقات جشنواره مهر رضوی افزود: آستان قدس رضوی برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره از تمام ظرفیت های مد نظر استفاده نمود و هماهنگی های لازم بین معاونت های مختلف به عمل آمد تا ورزشکاران جانباز و معلول ضمن تکریم در فضای معنوی حرم مطهر از فرصت حضور در مشهد مقدس برای فیض بیشتر از زیارت امام هشتم بهره ببرند که البته این تلاش و همراهی مورد توجه مسؤولان ورزش کشور و فدراسیون جانبازان و معلولان واقع گردید و ظرفیت های موجود در ورزش آستان قدس رضوی بیش از پیش نمایان شد.

معاون ورزشی مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی همچنین در خصوص برگزاری جشنوراه فرهنگی و ورزشی میلاد امام رضا(ع) گفت: شانزدهمین دوره جشنواره میلاد امام رضا(ع) امسال نیز به مانند پانزده دوره گذشته برنامه ریزی شد که ما در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در قالب این جشنواره در رشته های تنیس روی میز و شنای بانوان ، تکواندوی نونهالان و نوجوانان سطح استان ، جودو قهرمانی استان و باستانی قهرمانی سطح استان میزبان ورزشکاران علاقه مند بودیم و در کنار برگزاری این مسابقات، جشنواره بزرگ کارکنان و اعضای خانواده آنها را میزبانی کردیم که جمع کثیری از علاقه مندان به ورزش در برنامه های مختلف ورزشی شرکت کردند. ضمن اینکه در بحث ورزش همگانی نیز نگاه مناسب و قابل توجهی به نیاز مردم علاقه مند به ورزش در قالب برگزاری همایش ایستگاه های ورزش صبحگاهی و نیز دوی عمومی و همگانی در شهرک شهید رجایی مشهد انجام شد که جمع زیادی از مردم ورزشکار در این دو رویداد ورزشی حاضر شدند.

میرسیستانی در ادامه به مشارکت مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در برگزاری همایش دوی امدادی جاده ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: تربیت بدنی آستان قدس رضوی با توجه به نگاه ویژه ای که به همایش فرهنگی ورزشی جاده ولایت دارد امسال با برنامه ریزی و همکاری بهتر و نزدیک تری که با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی داشت کمک قابل توجهی به برگزاری بهتر همایش دوی امدادی جاده ولایت نسبت به سالهای قبل داشته و در ادامه با ورود دوندگان جاده ولایت به مشهد مقدس نیز برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.