کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران، توضیحاتی را در خصوص بایگانی شدن شماره پیراهن بازیکنان و عملکرد پرسپولیس و برانکو در چهار هفته گذشته از لیگ برتر ارائه کرد.

کریمی: برانکو امتحانش را پس داده است/ پرسپولیس به بالای جدول می آید

علی کریمی عصر روز شنبه پس از پایان تمرین ستارگان فوتبال ایران در ورزشگاه شهید دستجردی که خود را برای دیدار دوستانه با ستارگان اسبق فوتبال جهان آماده می کند درباره بایگانی شدن شماره پیراهن برخی از بازیکنان اظهار کرد: این کار فقط در ایران انجام می شود و در هیچ جای دنیا پیراهن بازیکن خاصی را نگه نمی دارند.
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: حتی برای مارادونا هم چنین اتفاقی نیفتاد و پس از بازنشستگی پیراهنش را یک بازیکن دیگر به تن کرد. بارسّی و مالدینی تنها بازیکنانی بودند که شماره پیراهن شان نگهداری شد. 
کریمی تاکید کرد: این شماره نیست که به بازیکن شخصیت می بخشد، بلکه بازیکن است که می تواند به خودش شخصیت دهد. 
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس تهران در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص عملکرد برانکو در پرسپولیس و انتخاب وی برای هدایت سرخ پوشان پایتخت، گفت: برانکو قبلا امتحان خود را در ایران پس داده است. برانکو تنها مربی بعد از انقلاب است که توانسته موفقیت های بسیاری با تیم ملی کسب کند. 
وی ادامه داد: هر مربی برای موفقیت نیاز به امکانات لازم سخت افزاری و نرم افزاری دارد و اگر امکانات لازم و زمان کافی داشته باشد، می تواند نتیجه بگیرد. 
کریمی افزود: هنوز چیزی عوض نشده و پرسپولیس با صبر و حوصله می تواند خود را به بالای جدول برساند. برای موفقت یک سری فاکتورها لازم است و پرسپولیس در آینده این فاکتورها را بدست می آورد. 
دیدار دوستانه تیم های فوتبال ستارگان پیش جهان و ستارگان فوتبال ایران، روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. 

ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.