قدس آنلاین لرستان -رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از افتتاح بزرگترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور در این شهرستان خبر داد.

 افتتاح بزرگترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور در بروجرد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد:احمد سیف ظهر شنبه در رابطه با افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد طی هفته جاری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشورگفت:50هزار متر مربع از فضای آموزشی، پژوهشی، درمانی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد طی مراسمی با حضور قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در هفته دولت افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: این پروژه ها شامل كلینیک دندانپزشكی، دانشكده مدیریت و حسابداری، خوابگاه دانشجویی، پژوهشكده اساتید و بوستان و محوطه سازی است.

رییس دانشگاه آزاد بروجرد اظهار کرد کرد: كلینیک دندانپزشكی این واحد دانشگاهی با ظرفیت ۲۲۰ یونیت و پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشكی بزرگترین كلینیک دندانپزشكی غرب كشور است و برای ساخت آن بیش از ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی عنوان کرد: از این میزان پروژه در دست افتتاح نزدیک به ۲۴ هزار متر مربع ساختمان و مسقف و بقیه فضای سبز و محوطه سازی است.

 سیف با بیان اینکه کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد بروجرد در پنج طبقه با تجهیزات کامل به عنوان بزرگترین کلینیک دندانپزشکی غرب کشور ساخته شده است،یاد آور شد: کلینیک بیماریهای خاص بروجرد نیز در حال حاضر تکمیل بوده و قرار است در هفته های آینده به بهره برداری برسد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.