قدس آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیوست فرهنگی در پروژه های شهری مورد تاکید است و از آن جمله خوشبختانه در طرح قطار شهری مشهد شاهد پیوست فرهنگی خوبی بوده ایم.

پیوست فرهنگی در پروژه های شهری مورد تاکید است
به گزارش قدس آنلاین، سیدجلال فیاضی؛ عضو شورای اسلامی شهر مشهد در جمع خبرنگاران در خصوص ضرورت وجود پیوست فرهنگی در پروژه های شهری گفت: شهرداری مشهد روی مبحث پیوست فرهنگی بسیار حساس است و در همین رابطه شورای راهبردی نیز تشکیل شده است.
 
وی با بیان اینکه باید طرح های پیوست فرهنگی با واقعیت های جامعه نیز هماهنگ باشد به ذکر جمله ای از رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: رهبری در یکی از سخنرانی هایشان فرمودند: "اگر آرمانگرایی بدون توجه به واقعیت ها باشد منجر به خیال پردازی می شود."
 
فیاضی ادامه داد: این مسئله که طرح های پیوست فرهنگی باید با نیاز مردم همسو باشد بسیار مهم است، زیرا در غیر اینصورت مردم آن را نمی پذیرند و خوشبختانه در طرح قطار شهری مشهد شاهد پیوست فرهنگی خوبی بوده ایم.
 
وی خواستار بسیج تمامی مسئولین در روند برگزاری هرچه بهتر رویداد "مشهد2017" شد و تصریح کرد: برای مثال می توان از شهرداری افتتاح خط 2 قطار شهری مشهد را تا آن زمان خواستار شد.
 
عضو شورای اسلامی شهر مشهد ابراز امیدورای کرد تاخیر 12 درصدی در روند احداث خط دو قطار شهری مشهد جبران شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.