قدس آنلاین-ایلام: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: همزمان با هفته دولت ۱۸۰ کیلومتر طرح راه سازی در استان ایلام افتتاح می شود.

بهره برداری از ۱۸۰ کیلومتر طرح راه سازی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سید کمال الدین میرجعفریان در مصاحبه با رسانه های دیداری و شنیداری استان با تبریک دهه کرامت و هفته دولت، اظهار داشت: این پروژه ها در قالب 28 طرح ها به بهره برداری خواهند رسید و مردم استان از ثمرات و برکات آنها بهره مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سطح استان ایلام 64 کیلومتر بزرگراه، 632 کیلومتر راه اصلی، 843 کیلومتر راه فرعی و 1 هزار و 674 کیلومتر راه روستایی وجود دارد، افزود: از مجموع 141 کیلومتر تونل در سطح کشور 4 و8 دهم درصد کیلومتر از آن در استان ایلام وجود دارد که این امر نشانه وضعیت توپوگرافی استان و نیازمند کار فنی بیشتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه امسال در هفته دولت 2 هزار واحد مسکونی مهر نیز به بهره برداری می رسد، بیان داشت: با احتساب این میزان واحد افتتاحی، در مجموع 18 هزار واحد با سرمایه گذاری 8  هزار و 300 میلیارد ریال به مالکان تحویل داده شده است.

سید کمال الدین میرجعفریان به ساماندهی و افتتاح 2 طرح تقاطع همسطح و غیر همسطح در بخش صالح آباد شهرستان مهران و دشت عباس دهلران در هفته دولت اشاره کرد و یاد آور شد: در طول 2 سال گذشته، 40کیلومتر بزرگراه، 23 کیلومتر راه اصلی، 19 کیلومتر راه فرعی و 174 کیلومتر راه روستایی در سطح استان ایلام ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در طول این مدت 12 هزار و 700 عدد تابلو و علائم هشدار دهنده در سطح جاده های مواصلاتی استان نصب و روشنایی مسیرهای مرز مهران، کنارگذر شرقی شهر ایلام و تونل قلاجه، اجرایی شده است، خاطرنشان ساخت: ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی، احداث مرکز بهداشتی سبزی آباد و بوستان محله بانبرز از دیگر پروژه های اجراء شده این اداره کل در استان ایلام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به اینکه طی 2 سال گذشته 297 کیلومتر روکش آسفالت در جاده های ارتباطی استان صورت گرفته است، تصریح کرد: در طول این مدت 52 نقطه حادثه خیز نیز در سطح استان شناسایی و عملیات بهسازی و حذف این نقاط پرحادثه در دستور کار قرار گرفته و به سرانجام رسیده است.

سید کمال الدین میرجعفریان با بیان اینکه با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرای حوزه راه و شهر سازی استان، سطح خدمات برای شهروندان ارتقاء می یابد، تأکید کرد: عملیات اجرایی فاز اول بیمارستان 327 تختخوابی شهر ایلام در دولت تدبیر و امید پایان یافت و هم‌اکنون  فاز دوم این پروژه در حال اجرا است.

وی به خدمات و تلاش های بی وقفه رسانه ها در عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی اشاره کرد و بیان داشت: نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف درون و برون سازمانی بسیار ارزنده و تأثیرگذار است.

گفتنی است خبرنگاران در پایان این مصاحبه خبری از پروژهای راه سازی مسیر ایلام - مهران( مسیر عتبات عالیات ) بازدید و در جریان امور قرار گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.