قدس آنلاین: مدیر اجرایی طرح میدان شهدای شهرداری مشهد گفت: نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری با محوریت طرح میدان شهدا با حضور مدیران، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در سالن همایش‌های بین‌المللی تالار شهر همزمان با آغاز هفته دولت برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تالار شهر

به گزارش قدس آنلاین، وحید برجسته‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این نخستین همایش از سلسله همایش‌هایی خواهد بودکه به جهت تشریک مساعی با فعالان اقتصادی و جذب مشارکت سرمایه‌گذاران در طرح میدان شهدا برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش معرفی طرح میدان شهدا و رفع موانع سرمایه‌گذاران و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این طرح است که در خلال مواجهه مدیران اقتصادی شهر و سرمایه‌گذاران دنبال می‌شود.

مدیر اجرایی طرح میدان شهدای شهرداری مشهد اضافه کرد: همواره در بهره‌برداری و استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری مجتمع‌ها و مجموعه‌های تجاری- اداری مشکلاتی وجود دارد که با رفع این نقایص می‌توان آینده بسیار خوبی در حوزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری ترسیم کرد.

برجسته‌نژاد در ادامه گفت: طرح میدان شهدا شامل تعداد زیادی از مجموعه‌های اداری و تجاری است که تعدادی از آنها احداث شده و تعدادی دیگر نیز در شرف احداث است ضمن اینکه این طرح فرصت بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود که می‌توانند از آن به بهترین نحو استفاده کنند و سودآوری زیادی برای سرمایه‌گذار و تمام شهر داشته باشند چرا که این مکان در قلب شهر و نزدیک به حرم مطهر رضوی است.

وی افزود: نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری از ساعت 17 الی 20 روز دوشنبه 2 شهریور ماه در محل تالار شهر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.