به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی, علی باخرد اظهارداشت: از این تعداد, 6 هزار و 319 مورد به صورت تلفنی, هزار و 285 مورد به صورت کتبی و حضوری و هزار و 110 مورد از سوی ناظران افتخاری گزارش شده است.
وی افزود: از مجموع شکایات دریافت شده طی این مدت 8 هزار و 238 گزارش (معادل 95 درصد), مورد رسیدگی قرار گرفته است که 3 هزار و 721 مورد آن متخلف و 4 هزار و 517 مورد آن غیر متخلف شناسایی شده و 476 مورد نیز در مرحله بررسی می باشد.
با خرد با بیان اینکه از مجموع شکایات دریافتی, 7 هزار و 574 فقره مربوط به بخش کالا و هزار و 140 فقره مربوط به بخش خدمات می باشد اظهارداشت: در بخش کالا, بیشترین شکایت از نان, میوه و سبزی, انواع پوشاک, انواع شیرینی و آبمیوه و بستنی و در بخش خدمات بیشترین شکایت از مشاورین املاک, کمیسیون نمایشگاههای خودرو, آرایشگران مردانه, نرخ حمل و نقل درون شهری و پارکینگ شهری می باشد.
وی گفت: گرانفروشی, کم فروشی و عدم درج قیمت, بیشترین سهم تخلفات را به خود اختصاص داده اند.
با خرد تصریح کرد: طی 4 ماهه امسال در مشهد از 575 مورد گزارش دریافتی کتبی و حضوری, 227 گزارش منجر به رضایت شاکی و برگشت مبلغ بیش از 4 میلیارد و 888 میلیون ریال به شاکیان شده است.
نظر شما