رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی ۴ ماهه سال جاری, ۸ هزار و ۷۱۴ مورد شکایت مردمی تخلفات صنفی کالایی و خدماتی از طریق ستادهای خبری شهرستانهای استان دریافت شده است.

دریافت بیش از ۸۷۰۰ شکایت مردمی تخلفات صنفی در استان

 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی, علی باخرد اظهارداشت: از این تعداد, 6 هزار و 319 مورد به صورت تلفنی, هزار و 285 مورد به صورت کتبی و حضوری و هزار و 110 مورد از سوی ناظران افتخاری گزارش شده است.

وی افزود: از مجموع شکایات دریافت شده طی این مدت 8 هزار و 238 گزارش (معادل 95 درصد), مورد رسیدگی قرار گرفته است که 3 هزار و 721 مورد آن متخلف و 4 هزار و 517 مورد آن غیر متخلف شناسایی شده و 476 مورد نیز در مرحله بررسی می باشد.

با خرد با بیان اینکه از مجموع شکایات دریافتی, 7 هزار و 574 فقره مربوط به بخش کالا و هزار و 140 فقره مربوط به بخش خدمات می باشد اظهارداشت: در بخش کالا, بیشترین شکایت از نان, میوه و سبزی, انواع پوشاک, انواع شیرینی و آبمیوه و بستنی و در بخش خدمات بیشترین شکایت از مشاورین املاک, کمیسیون نمایشگاههای خودرو, آرایشگران مردانه, نرخ حمل و نقل درون شهری و پارکینگ شهری می باشد.

وی گفت: گرانفروشی, کم فروشی و عدم درج قیمت, بیشترین سهم تخلفات را به خود اختصاص داده اند.

با خرد تصریح کرد: طی 4 ماهه امسال در مشهد از 575 مورد گزارش دریافتی کتبی و حضوری, 227 گزارش منجر به رضایت شاکی و برگشت مبلغ بیش از 4 میلیارد و 888 میلیون ریال به شاکیان شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.