قدس آنلاین- تبریز:تیم ملوان بندرانزلی برای اولین بار در شهر خود مغلوب تیمی از تبریز شد.

رکوردی که بعد از ۴۲ سال شکسته شد- گسترش از تراکتور پیشی گرفت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، رکورد شکست ناپذیری تیم ملوان انزلی در خانه برابر تیم‌های تبریزی بعد از 42 سال شکسته شد و این تیم در شهر خود برابر گسترش فولاد تبریز مغلوب شد.

 

تیم ملوان انزلی برای اولین بار در سال 1352 و در جام تخت جمشید میزبان تیم تراکتورسازی بود که در این بازی به برتری دست یافت.

ملوان در سال‌های بعدی بارها با تیم‌های تراکتورسازی، شهرداری، گسترش فولاد و ماشین سازی بازی کرده که هیچگاه برابر مهمانان خود مغلوب نشده و همواره با به برتری دست یافته و یا در نهایت مساوی کرده است. سخت‌ترین شکست خارج از خانه شهرداری تبریز با 5 گل در انزلی برابر ملوان در سال 74 بود که منجر به برکناری یوان پاول سرمربی رومانیایی تیم شهرداری شد.

تراکتورسازی نیز در سال 69 یکی از سنگین‌ترین شکست‌های خود را با نتیجه 4 بر 1 در انزلی برابر ملوان متحمل شده است که در این بازی ستار نوبری نیز از میدان اخراج شد.

بهترین نتایج تیم‌های تبریزی در انزلی برابر ملوان تساوی بود که می‌توان به مساوی تراکتورسازی و گسترش فولاد در فصل گذشته در این شهر بندری اشاره کرد.

بالاخره بعد از 42 سال رقابت بین فوتبال تبریز و انزلی، تیم گسترش فولاد موفق به پیروزی برابر ملوان در انزلی شده تا اولین برتری یک تیم تبریزی در این شهر رقم خورد.

جالب اینکه تیم تراکتورسازی تا کنون در انزلی موفق به پیروزی برابر ملوان نشده و متقابلا تیم ملوان نیز هیچگاه در تبریز بر تراکتورسازی برتری نیافته است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.