پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین-تبریز: نماینده مردم سراب در مجلس با اشاره به گره گشایی از دو مشکل عمده در شهرستان گفت: بزرگ‌ترین کارخانه صنعتی سراب که از ۷ سال پیش به اغماء رفته بود مجددا به ریل تولید بازگشت و چرخ‌های زندگی کارگران خود را می‌چرخاند.

بازگشت سراب بافت به ریل تولید پس از ۷ سال اغما

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مهناز بهمنی امروز در آئین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان سراب اظهار داشت: اگر موفقیت و پیشرفتی  برای توسعه و عمران صورت گرفته است لاجرم با همکاری و همراهی مدیریت اجرایی شهرستان بوده است.

وی با اشاره به احیای مجدد سراب بافت و نیز حرکت مثبت و اصولی برای نهایی شدن احداث مجتمع بزرگ نفلین سینیت سراب افزود: به واسطه تلاش همگانی مدیریت شهرستان و استان و حمایت‌های مسئولان ارشد کشور بزرگ‌ترین کارخانه صنعتی سراب که از 7 سال پیش به اغماء رفته بود مجددا به ریل تولید بازگشت و چرخ‌های تولیدی سراب بافت هم اینک فعال شده و چرخ‌های زندگی کارگران خود را می‌چرخاند.

بهمنی به سریال طولانی احداث مجتمع تولید پودر آلومینای سراب اشاره کرد و افزود: در حالی که بازگرداندن این طرح به اولویت کاری مسئولان چیزی شبیه به رویا بود اما همت، تلاش و دوندگی‌های مستمر منجر به پیشرفت‌های محسوس و قابل لمسی در این طرح شد.

نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اقتصاد مقاومتی، نقشه راه پیشرفت و نجات اقتصادی کشور است.

وی افزود: تقویت تولید ملی، بهینه کردن کیفیت کالاها، تلاش برای پایین آوردن هزینه‌های تولید و نیز توجه به ظرفیت‌های بومی هر منطقه از راه‌های رسیدن به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی است.

بهمنی بار دیگر از طرح تحول سلامت دفاع کرد و گفت: این طرح انقلابی در حوزه سلامت کشور بود و در شرایط کنونی باید با آسیب‌شناسی طرح و رفع نقاط ضعف آن به اجرایی شدن بخش‌های باقی مانده آن کمک کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.