عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قطار شهری مشهد -چناران سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

قطار شهری مشهد -چناران سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمد دهقان نغندر ظهر امروز در مراسم بازدید از پروژه‌های افتتاح شده شهرک صنعتی چناران اظهار داشت: در سال آینده برای ادامه یافتن پروژه قطار شهری مشهد به چناران نیاز به 100 میلیارد تومان اعتبار وجود دارد.

وی گفت: همچنین به احداث کنارگذر چناران نیز 14 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده که نیمی از آن تا کنون پرداخت شده است به نظر می رسد با همین میزان پروژه به اتمام برسد و تنها دیون پیمانکاران باقی بماند.

دهقان تصریح کرد: همچنین آزادراه مشهد قوچان نیز یکی از طرح‌های ملی است که ردیف بودجه آن درج شده و اعتبار مورد نیاز برای آن 450 میلیارد تومان برآورد شده که با مشارکت بخش خصوصی به اجرا می‌رسد.

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین پروژه‌های کلان در حال اجرا، در شرف پایان و در آستانه آغاز نوید آینده بهتری را در بخش صنعت خراسان رضوی و پیشرفت کلی این استان می‌دهد.

دهقان نغندر خاطرنشان کرد: همچنین برای توسعه متوازن بیشتر درخواست می‌شود که شهرک صنعتی چناران توسعه لازم را پیدا کرده و صنایع پاک با شرایط و ضوابط مورد قبول محیط زیست در این شهرک استقرار پیدا کنند.

وی تصریح کرد: همچنین به جز توسعه شهرک صنعتی چناران توسعه مناطق صنعتی در روستاها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا هم اکنون روستاهایی دارای زمین و اراضی مناسب برای احداث شهرک صنعتی وجود دارد که می‌توان آنها را تبدیل به شهرک صنعتی کرده و از آنها بهره برداری‌های لازم را به عمل آورد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در شهرستان چناران مناطق روستایی مانند سیدآباد و رادکان وجود دارد که زیرساخت های تبدیل به شهرک صنعتی در آنها کاملا مهیا است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.