قدس: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته در مشهد به کار خود پایان داد.

تقدیر از مجموعه شرکت‌های غذایی رضوی

برپایه این خبر، این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي، شرکتهای صنعتی و شرکت فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق در حوزه صنایع غذایی برگزار شد.

در این میان شرکتهای متعدد آستان قدس رضوي که در این حوزه فعالیت دارند، در این نمایشگاه حضور پررنگی داشتند.

نان قدس رضوی، لبنی رضوی، آرد قدس رضوی، خمیرمایه رضوی، فرآورده‌های غذایی رضوی، شرکت کشت و صنعت مزرعه نمونه و باغات رضوی از جمله شرکتهای وابسته به آستان قدس رضوي بودند که در این نمایشگاه شرکت کردند.

در زمان برپایی نمایشگاه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی به همراه رئیس اداره تجارت خارجي این سازمان، از غرفه محصولات آستان قدس رضوي در نمايشگاه بين المللي مواد غذايی مشهد بازديد كردند.

مهندس راضیه علیرضایی؛ با تبریک برای برگزیده شدن شرکت لبنی رضوی به عنوان واحد نمونه صنعتی استان در سال 94، از تلاشهای مجموعه شرکتهای صنایع غذایی رضوی در خصوص تولید محصولات با کیفیت و همچنین حضور چشمگیر در نمایشگاه مواد غذایی مشهد  قدردانی کرد.

وي با بيان اينكه محصولات لبنی جایگاه ویژه‌ای در سبد مصرفی خانواده‌ها دارد، افزود: اين دسته از محصولات، از جمله پر مصرفترین محصولات غذایی در جامعه به شمار مي‌روند.

عليرضايي ادامه داد: بر اين اساس، افزایش قیمت محصولات لبنی، علاوه بر کاهش میزان خرید اين محصولات توسط مصرف کنندگان، سلامتی جامعه را نیز به مخاطره خواهد انداخت كه اين امر لزوم كاهش هزينه های اضافی و سربار و در عين حال افزايش بهره وري روز افزون توسط شرکتها را بيش از پيش نمايان مي‌سازد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوي اظهار کرد: علاوه بر کاهش قیمت محصولات لبنی بايد کیفیت و استانداردهای بهداشتی هم به صورت دقیق در فرایند تولید این محصولات لحاظ شود که خوشبختانه شرکت لبنی آستان قدس رضوي توجه و اهتمام ویژه‌ای در حوزه کیفیت داشته و توانسته لوح واحد نمونه کشوری در حوزه ایمن و سلامت را نیز کسب کند.

مهندس مهدي زاده، سرپرست سازمان اقتصادي آستان قدس رضوي نيز در اين بازديد بر تلاش براي ارتقای بهره وري محصولات شركتها و مؤسسه‌های وابسته به سازمان اقتصادي رضوي تأكيد كرد و با اشاره به تحقق شعار «از مزرعه تا سفره» در اين مجموعه گفت: تمامي مواد اوليه مورد استفاده در صنايع غذايي آستان قدس رضوي از بهترين و با كيفيت ترين محصولات است كه بخشي از آنها در مؤسسه‌های كشاورزي اين آستان توليد مي‌شود.

وی تأكيد كرد: تمامی تلاشها در شرکتهای تابعه سازمان اقتصادی رضوی با هدف حفظ و توسعه زنجیره ارزش و ارتقای سطح هم افزایی نیز صورت می گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.