قدس آنلاین- تبریز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : دشمن با نفوذ در داخل ، جایگاه رهبری و اتحاد و وحدت نیروهای ارزشی را نشانه رفته است.

دشمن ، جایگاه رهبری و اتحاد و وحدت نیروهای ارزشی را نشانه رفته است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدحسین صفار هرندی در جمع مردم مراغه افزود : دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب درصدد آن هستند که مردم را نسبت به رهبری دلسرد کرده و نسبت به ایشان تردید ایجاد کنند.

وی اظهار کرد : تا زمانی که ملت بزرگ ایران به فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) لبیک می گویند ، محال است آسیبی به کشور و نظام وارد آید.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : نفوذ دشمن در جلمعه اسلامی ممکن است از طریق مذاکرات هسته ای و توافق برجام در داخل کشور انجام شود که این امر با تدابیر رهبری و هوشیاری ملت خنثی خواهد شد.
صفار هرندی اضافه کرد : اگر امروز در قالب توافق هسته ای اجازه بازدید از برخی مراکز هسته ای و تعلیق بعضی فعالیت ها را می دهیم ، به دلیل پاسخ به شبهات ایجاد شده توسط قدرت های غربی است.
وی ادامه داد : نفوذ یعنی ایجاد تغییر اساسی در رفتار و دیدگاه یک ملت به صورت مرحله به مرحله که در ان دشمن می تواند ضربات جبران ناپذیری به اعتقادات و ارزش ها وارد کند.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد : فکر اینکه با یک توافق تمامی مشکلات حل خواهد شد ، تفکری اشتباه بوده لیکن با قدرت در برابر قدرت های غربی ایستاده و از آنها واهمه ای نداریم.
وی با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت : خدمت خالصانه و ساده زیستی این شهدا ، ویژگی بارز شخصیتی این بزرگواران بود .
صفار هرندی تصریح کرد : رخنه و نفوذ دشمن در داخل دولت از عوامل به شهادت رسیدن شهیدان رجایی و باهنر و وارد آمدن ضربات روحی بزرگی به جامعه در آن زمان بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.