قدس آنلاین- تبریز: مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز و دبیر اجرایی نخستین همایش ملی توسعه پایدار فضای سبز، در سخنان خود در مراسم اختتامیه این همایش، تاکید کرد که برنامه ریزی های سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز، براساس اصول علمی صورت می گیرد.

برنامه ریزی های های سازمان پارک ها و فضای سبز، بر اساس مبانی علمی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد حسین حسن راده، با اشاره به برگزاری این همایش برای نخستین بار در تبریز، گفت: امیدواریم این همایش، مقدمه ای باشد برای برنامه هایی مشابه تا پایداری فضای سبز در تبریز و دیگر شهرها، محقق گردد.

 

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری این همایش، خاطرنشان کرد: دانشگاه تبریز به عنوان بخش علمی این همایش و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تبریز، در برگزاری این همایش مشارکت نموده اند که بدین وسیله، از تمامی عوامل و دست اندرکاران، بخصوص ریاست محترم دانشگاه تبریز قدردانی می کنم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری و دبیر اجرایی همایش در ادامه تصریح کرد: این همکاری و تعامل، می تواند بخش های علمی و اجرایی را به همدیگر نزدیک کند.

حسن زاده با تاکید بر جایگاه تحقیقات و یافته های علمی در برنامه ریزی های سازمان پارک ها افزود: تمامی برنامه های سازمان پارک ها و فضای سبز توسط معاونت پژوهشی این سازمان بر مبنای اصول علمی صورت می گیرد و مطمئنا تمامی مقالات و پژوهش های ارائه شده در این همایش، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برنامه های گذشته و تبیین برنامه های آتی سازمان گفت: برگزاری هر ماه یک برنامه علمی از سیاست های سازمان پارک ها است که در مهر ماه سال جاری نیز، همایشی با موضوع مقابله علمی با کرم سفید ریشه خواهیم داشت که به یکی از معضلات مبتلا به فضای سبز تبریز می پردازد.

دبیر اجرایی همایش توسعه پایدار فضای سبز اظهار امیدواری کرد در آینده بسیار نزدیک، طرح های فضای سبز تبریز، با کمترین اشکال و آسیب اجرا شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.