رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه فساد همواره مقاومت و زیر ساخت‌های آن را هدف قرار می‌داد، افزود: ما از هر اقدامی که فساد را از بین ببرد حمایت می‌کنیم.

حزب الله از هر اقدامی که فساد را از بین ببرد حمایت می‌کند

به گزارش فارس، «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، با بیان اینکه مقاومت اسلامی همواره از فساد در کشور رنج برده است، تاکید کرد: ما از هر اقدامی که فساد را از بین ببرد حمایت می‌کنیم.

 

به گزارش تلویزیون «المنار» سید صفی الدین در مراسم ختم «محمد سعید برغل» یکی از بنیانگذاران هیئت حمایت از مقاومت با اشاره به آمادگی مقاومت برای دفاع از کشورش گفت: فساد طی ده‌های گذشته مقاومت و زیر ساخت‌های آن را هدف قرار می‌داد و به دنبال شبهه افکنی درباره فاقده و تاثیرگذاری آن بود... حزب الله همواره در رویارویی با فساد و مفسدان بوده است. این حزب از هر گونه اقدام سیاسی، فعالیت مردمی یا برگزاری گفت‌وگو برای از بین بردن فساد حمایت می‌کند زیرا فساد از مصادیق ظلم بوده و باید از بین برود.

وی با اشاره به طرح «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان برای برگزاری گفت‌‌وگو بین رؤسای فراکسیون‌های پارلمانی و «تمام سلام» نخست وزیر، حمایت حزب الله از این طرح را بار دیگر تاکید کرد.

از طرف دیگر شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله نیز در نشست سالانه کمیته‌های روابط مقاومت اسلامی با اشاره به بحران‌های جاری در کشورش گفت:‌ مشارکت حزب الله در دولت دو هدف دارد؛ نخست آزاد سازی و ممانعت از تجاوزات اسرائیل به لبنان و دیگری خدمت به مردم در حد توان است.

وی همچنین با اشاره به تظاهرات مردمی گفت: برگزاری تظاهرات حق مردم است. ما تصمیم گرفتیم که بخشی از این تظاهرات نباشیم و دیدگاه و اعتراض خود در این زمینه را از طریق راه‌های دیگری که فکر می‌کنیم مناسب هستند، به منظور تحقق خواسته‌های مردم دنبال می‌‌کنیم.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به تداوم خلأ سیاسی در لبنان و عدم انتخاب رئیس جمهور، تاکید کرد: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که برنامه کاری و دیدگاه‌های روشنی داشته باشد و نسبت به برنامه‌ کاری‌اش پایبند باشد. رئیس جمهوری که رویکردش مشخص نباشد را نمی‌خواهیم زیرا جذب برخی طرف‌ها خواهد شد. این عامل باعث شده است که که ما همواره تاکید کنیم که ژنرال «میشل عون» بهترین گزینه برای این امر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.