مهنازخجسته نیا: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد انتقاد شهروندان از تعلل در خدمات‌رسانی به شهروندان در روز زیارتی امام رضا(ع) را غیرمنصفانه خواند و گفت: ...

 اتوبوسرانی نمی‌تواند معجزه کند

در شرایط ترافیکی این روز سازمان اتوبوسرانی نمی توانست معجزه کند.

نیشابوری با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی با تمام توان آماده ارایه خدمات به مسافران در این روز خاص شده بود، گفت: متأسفانه گره کور ترافیک بر اثر تردد خودروهای شخصی، مانع تسریع در ارایه خدمات شده بود.

وی از افزایش 50 دستگاه اتوبوس فقط در خط «بی آر تی» در روز زیارتی امام رضا(ع) خبر داد و گفت: 120 دستگاه اتوبوس نیز برای جابه‌جایی زائران در ایستگاه‌های خاص اعزام شده بود.

وی با اشاره به افزایش ساعت کاری این ناوگان تا ساعت 24 آن روز افزود: این در حالی بود که ترافیک سنگین ناشی از خودروهای سواری شخصی موجب مختل شدن سرویس دهی در میدان بیت المقدس شده بود.

وی خواستار اتخاذ تدابیر خاص برای جلوگیری از تردد خودروهای سواری شد و اظهار داشت: بر اساس شواهد حدود 60 درصد زائران بارگاه منور رضوی در این ایام پیاده به حرم مطهر مشرف می شوند.

به گفته این مقام مسؤول، اتوبوسهای این ناوگان در برخی ساعات این روز در ترافیک 40 دقیقه‌ای میدان بیت‌المقدس متوقف بودند، در حالی که در این ترافیک خودروهای مسافربر شخصی پنج بار این میدان را دور می‌زدند تا سرویس شکار داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    اتفاقا اتوبوسراني معجزه كرده است و ايشان خبر ندارند . كدام مدير را سراغ داريد كه بتواند به اين سرعت و در اين حد كيفيت خدمات را تنزل بدهد . معجزه از اين بالاتر كه ايشان و همكارانشان در عرض مدت كمي اين همه نارضايتي را بوجود آورده اند ؟ . باور كنيد كار هر كسي نيست .