پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین – سبزوار : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما در پساتحریم می بایست تعامل با دنیا، استفاده از زیرساخت های آنها برای افزودن به غنای فناوری و بارور کردن اقتصاد مقاومتی باشد.

قرار نیست پس از تحریمها صرفا کشوری مصرف کننده باشیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار دکترمحمدرضا محسنی ثانی که در جمع مسوولان سبزوارسخن می گفت با اشاره به سفر هیاتهای بلندپایه اروپایی به ایران افزود: سرمایه گذاری کشورهای اروپایی درکشور به مفهوم این نیست که ما کشوری مصرف کننده شویم بلکه با بهره از این فرصت و توسعه زیرساختها می بایست به رونق اقتصادی برسیم.

نماینده شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای ، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر مبنای کار کارشناسی قوی، فضا و بستری فراهم می کنیم تا به سازمان جهانی تجارت بپیوندیم تصریح کرد : هم اینک در سایه مذاکرات هسته ای و فرارسیدن دوران پساتحریم نقطه عطفی در مسائل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور ایجاد شده است.

وی ادامه داد : سفر هیاتهای بلندپایه اروپایی و سایر کشورها به ایران و تحرک جدی آنها برای سرمایه گذاری از آثار مثبتی است که در پرتوی مذاکرات هسته ای حاصل شده است.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: مفهوم اقتصاد مقاومتی این است که روی پای خود بایستیم و بر ظرفیتها و توانمندیهای داخلی تکیه نماییم.

این نماینده مجلس یاد آور شد : قرار نیست پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات و پس از تحریمها صرفا کشوری مصرف کننده باشیم بلکه باید اقتصاد مقاومتی را بارور کنیم.

وی با بیان اینکه فقط کیفیت می تواند با قیمت مقابله کندخاطر نشان کرد : تولیدکنندگان ما باید علاوه بر بازارهای داخلی نگاهشان معطوف به بازارهای بین المللی و صادرات باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد دولت تدبیر و امید نیز با بیان اینکه دولت یازدهم مفتخر است که توانسته در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و بر مبنای خواست و اراده مردم شکل گیرد و در این زمینه توفیقاتی داشته باشد

اظهار داشت : دولت با همه محدودیتها در بخش اقتصادی توانست با مهار تورم و ثبات اقتصادی توفیقات خوبی داشته باشد. /   انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.