وزیر دفاع با اشاره به ‌تاکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر توسعه سواحل مکران گفت: پس از تاکیدات ایشان نیروی دریایی برای حضور در منطقه و توسعه آن پیشرو بوده است‌.

تاکید‌ فرمانده معظم کل قوا ‌بر توسعه سواحل مکران/نیروی دریایی پیشروست
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان که با همراهی فرمانده نیروی دریایی ارتش، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان از ‌‌منطقه سوم دریایی کنارک بازدید می‌کرد، با اشاره به ‌تاکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر توسعه سواحل مکران اظهار داشت: پس از تاکیدات ایشان نیروی دریایی برای حضور در منطقه و توسعه آن پیشرو بوده است‌.

وی با اشاره به استقرار واحدهای نظامی زودتر از سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها در این منطقه تصریح کرد: ‌‌با استقرار واحدهای تولیدی و اقتصادی و مشارکت بخش خصوصی در ایجاد این واحدها می‌توان به توسعه منطقه کمک کرد‌.

وزیر دفاع با اشاره به همکاری نیروی دریایی ارتش در ‌توسعه سواحل خاطرنشان کرد: این نیرو برای توسعه سواحل مکران تمامی همکاری‌ها را خواهد داشت.

‌امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ‌ایجاد زیرساخت‌ها در سواحل مکران و حضور مقتدرانه نیروی دریایی در این منطقه در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه سواحل مکران خواهیم بود، گفت: عزیمت صیادان به آب‌های دور و امنیت شناور‌های کشور در اقیانوس هند ‌نتیجه حضور مقتدرانه نیروی دریایی ‌‌ا‌ست.‌

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.