وزیر بهداشت با توضیحی درباره اظهارنظرش درباره پرداخت معوقات کادر درمانی تا آخر شهریور گفت: قول پرداخت معوقات کادر درمانی از طرف وزارت بهداشت نیست بلکه از طرف بیمه‌هاست.

 قول پرداخت معوقات کادر درمانی با بیمه‌هاست

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، در روز چهارشنبه 18 شهریور و در حاشیه مراسم اجلاس مدیران ارشد بیمه سلامت ایرانیان سید حسن هاشمی وزیر بهداشت در کنار علی ربیعی وزیر تعاون، مطلبی را در جمع خبرنگاران عنوان کرد مبنی بر اینکه براساس قول بیمه‌ها امیدوار است تا آخر شهریور ماه، معوقات کادر درمانی و بیمارستانها پرداخت شود، و حال این در شرایطی بود به زعم و گفته برخی مسئولان حوزه سلامت، نیروهای پزشک و پرستار این گمان را کردند که وزیر بهداشت این زمان را از طرف و به زعم خود گفته است در حالیکه این اظهار نظر ابراز امیدواری بود نسبت به پرداخت معوقات از طرف بیمه‌ها.

در این رابطه وزیر بهداشت در حاشیه برگزاری بیست و نهمین آزمون فوق تخصصی و شصت و دومین آزمون دانشنامه تخصصی ایران، زمانی را برای گفت‌وگوی تفصیلی درباره موضوعاتی به خبرنگار تسنیم ارائه کرد و در نهایت مصاحبه در طبقه شانزدهم وزارت بهداشت صورت پذیرفت که یکی از محورهای این گفت‌وگو درباره همین اظهارنظر آقای وزیر درباره تسویه بیمه‌ها تا آخر شهریور بود.

وزیر بهداشت در این باره عنوان کرد: بنده به زعم صحبت و قول آقای احمد میدری ‌معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که قول تسویه بیمه‌ها را داده بود، عنوان کردم که امیدواریم بیمه‌ها تا آخر شهریور بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین امیدواریم بیمه نیز طلب‌ها و منابع خود را دریافت کنند تا در زمان مقرر پرداخت معوقات پزشکان و پرستاران صورت پذیرد.

سیدحسن هاشمی در حاشیه مراسم اجلاس مدیران ارشد بیمه سلامت ایرانیان در جمع خبرنگاران عنوان کرده بود که گاهی محدودیت منابع و عقب افتادگی‌ها، کدروت‌هایی را بین بیمه‌ها به عنوان خریدار خدمت و همکاران ما به عنوان ارائه دهندگان خدمت ایجاد می‌کند، اما طبق قولی که داده شده است بنا است هم سازمان بیمه تامین اجتماعی و هم سازمان بیمه سلامت ایرانیان معوقات خود را تا آخر شهریور ماه تسویه کنند و امیدواریم همه گروه‌های پزشکی و پرستاران این دو هفته را نیز صبر کنند تا به موقع نسبت به آنچه که تعهد شده است، بیمه‌ها بتوانند معوقات را تسویه کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.