قدس آنلاین – سبزوار : نخستین سامانه هوشمند تکریم ارباب رجوع کشور در آموزش و پرورش شهرستان سبزوار راه اندازی شد .

سامانه هوشمند تکریم ارباب رجوع آموزش و پرورش سبزوار راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار  سید جواد حسینی که در مراسم بهره برداری از سامانه هوشمند تکریم آموزش و پرورش در این شهرستان سخن می گفت افزود : سامانه تکریم ارباب رجوع با درنظر گرفتن آخرين استانداردها و بخش نامه های سازمان مديريت و برنامه ريزی کشور در راستای اطلاع رساني و خدمات رساني به ارباب رجوع طراحي شده است.

وی اظهار داشت : راه اندازی این سامانه می تواند حرکت مطلوبی در جهت توسعه خدمات الکترونیک باشد و به ارباب رجوع کمک می کند در اسرع وقت از وضعیت و سرنوشت درخواست ها و مکاتبات خود آگاه شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اضافه کرد : آغاز به کار این سامانه هوشمند جهش مطلوبی در جهت نظام سلامت اداری در راستای تحول و اصلاح نظام آموزش و پرورش کشور است.

حسینی خدمات شفاف را از ویژگی این سامانه عنوان کرد و افزود: تاکنون ۲۱ سامانه هوشمند در سطح استان خراسان رضوی فعال شده است.

وی با بیان اینکه  این سامانه امکان برقراری ارتباط نزدیکتر و کامل تری را فراهم می آورد تصریح کرد : با اجرای سیستم های نظر سنجی و  صندوق انتقادات و پیشنهادات در جهت رفاه حال مراجعان  و  یا نوبت دهی جهت ملاقات مخاطبان با مسئولان جهت ایجاد ارتباط موثر را فراهم می شود .

وی با اشاره به اینکه این سامانه هوشمند برای نخستین بار در کشور توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده که از لحاظ کیفیت بسیار مطلوب است گفت : این سامانه قادر است حضور همکاران و کارکنان آموزش و پرورش را که در سامانه حضور و غیاب مشخص شده اند و در محل کار خود حضور دارند به ارباب رجوع اعلام کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در عین حال هزینه ی طراحی این سامانه را بالغ بر۷۵ میلیون ریال دانست واظهار داشت : سامانه هوشمند تکریم ارباب رجوع نسبت به نمونه های خارجی بسیار ارزان تر است. / انتهای پیام

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.